Blog Nuha Hayati

Kelebihan Omega Guard Shaklee

Assalamualaikum. Entry ni nuha nak share pasal minyak ikan terbaik dunia.. Omega Guard. 

Omegaguard dihasilkan daripada ekstrak ikan laut air sejuk (sardine, mackerel, herring, anchovies) di perairan Negara Jepun. Ia bukan dari hati minyak ikan. Omega Guard adalah 3 kali lebih tumpat dari ketumpatan hati minyak ikan.

Berbanding dengan produk Omega lain di pasaran, Omega Guard dihasilkan daripada minyak ikan paling tulen di dunia yang mengandungi rangkaian spektrum penuh 7 jenis asid lemak Omega 3 semulajadi termasuklah EPA, DHA, ALA dan lain-lain. Satu sajian Omega Guard membekalkan 990mg asid-lemak omega 3 EPA dan DHA.



Apa bezanya minyak ikan jenama Shaklee ni dengan minyak ikan brand lain?







Omega Guard adalah minyak ikan yg sangat tulen.. Kenapa?

Kebanyakan minyak ikan diekstrak dengan proses penyulingan tekanan tinggi. Bila proses yang ada tekanan tinggi, ada certains nutrien yang akan musnah. Tambahan, penyulingan tekanan tinggi tak dapat menapis kandungan logam bahaya yg ada dalam ikan seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin dan PCB (polychlorinated biphenyl)  yang merupakan bahan kimia industri yang sangat toksik.

Yang specialnya Omega Guard diekstrak dengan proses penyulingan tekanan rendah.. Proses ni dipanggil proses penyulingan proprietari tiga molekul untuk mengekstrak asid lemak omega-3 yang paling tulen dan paling semulajadi serta menyingkirkan bahan-bahan berbahaya.








Jadilah pengguna yang bijak kerana kita adalah apa yang kita makan. Dulu nuha ada makan fish oil juga, Jenama XX bukan jenama sebenar. Heheh. Sekarang semestinya nuha pilih minyak ikan keluaran Shaklee. Anda bagaimana? Pilihan di tangan anda. 

Hubungi nuha utk konsultasi penyusuan susu ibu & kesihatan, produk Shaklee, atau jika ingin menambah pendapatan dengan Shaklee.

Nuha
017-4991289/ 012-6354797 (sms/ whatsapp)
SID1017481
FB: nuha hayati



posted from Bloggeroid

2 comments:

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Adbox