Blog Nuha Hayati

Doa Banyakkan Susu Ibu

Assalamualaikum semua..

Entry ni khas untuk ibu-ibu menyusu. Tapi kaum suami pun boleh baca sama supaya dapat dikongsi dengan isteri masing-masing. Semoga kita sama-sama mendapat manfaatnya.

DOA UNTUK BANYAKKAN SUSU IBU


Baca Selawat dan bismillah sebelum menyusu dan mengepam. Sambil-sambil menyusukan anak atau mengepam susu.. ibu boleh mengamalkan zikir dengan kalimah 'Ya Matin' (Maha Sempurna KekuatanNya) 70 kali setiap hari.

Waktu yg paling bagus adalah pada waktu malam dan subuh.

Baca surah Al-Baqarah ayat 60; letakkan tangan pada payudara, usap, dan doa dalam hati semoga Allah murahkan rezeki anak kita dan supaya kita mampu keluarkan susu yang cukup untuk anak kita hingga sekurang-kurangnya umurnya 2 tahun.. InsyaAllah.

Sedikit kata-kata perangsang dari nuha. Apabila anda terasa hampir putus asa untuk berjuang menyusukan anak syurga anda hingga usia mereka 2 tahun, kenang semula mengapa anda memulakan semua ini.

Tengok mesin pam susu, botol, pemanas, dan segala keperluan penyusuan susu ibu yang anda sudah sediakan untuk tujuan ini. InshaAllah.. datang balik semangat tu.

Selamat menyusukan ibu-ibu semua!

Hubungi nuha untuk konsultasi penyusuan susu ibu & kesihatan, produk Shaklee, atau jika ingin menambah pendapatan dengan Shaklee.

Nuha
017-4991289/012-6354797 (sms/whatsapp)
SID1017481
FB: nuha hayati

1 comment:

  1. dalam masa yang sama buat power pumping dan think positive dan ingat konsep demand and supply.

    teruskan berdoa kerana rezeki susu itu Allah yang beli.

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Adbox