Blog Nuha Hayati

RM100.00 jer pre-wedding photoshoot

pagi ni nuha nak berkongsi something. one of my bestfriend (shereen) sekarang dah mula kalut2 survey sana sini untuk majlis dia yang akan berlangsung September 2012. mine will be awal september and her's will be end of the month. nuha ade tolong-tolong dia survey jugak. shereen ada bagitau nuha yang one of the photog yang dia meet, ada yang buat promo pre-wedding photoshoot dengan harga RM100.00 macam tajuk entry di atas.

rasenye semua b2b suka beli barang/ service dengan harga yang murah kan? nuha pon tak terkecuali. bagi yang ber-budget besar tu, kalau dapat yang murah mestila suke, tapi kalau takde yang murah harga yang standard pon diorang tak kesah, betol tak?

bile dengar my bestfie kata gitu, nuha pon try usha kat fanpage photog yang dimaksudkan. memang ade promo!!! so photog yang dimaksudkan ialah peveyheck.com wedding photography and cinematography studio. peveyheck buat promo ni untuk train diorang punye junior. promo ni ade term and condition jugak:

  •  props sendiri
  • customer sanggup jumpa and discuss dengan peveyhack
  • lokasi ditentukan oleh peveyhack dengan persetujuan customer
  • shooting in january
  • customer kene provide makanan untuk photog
  • shoot and burn sahaja no editing
  • terms lain x ingat

apa yang perlu dibuat ialah emailkan nama penuh, umur, status, phone number, facebook id and email address ke admin@peveyhack.com


nuha tak sure peveyhack and buat pemilihan based on what criteria, tapi hanya 4 pasangan sahaja yang akan terpilih. kepada sesiapa yang berminat, mari kite try. tarikh tutup sebelum 24 Dec 2011. cepat keh!!

1 comment:

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Adbox