Blog Nuha Hayati

Alhamdulillah..

*tribute entry*


*versi gambar besar daripada biasa*

assalamualaikum :)
bila nuha start review yang dah terlepas-terlepas tu tentang majlis kami, nuha terasa tak adil pada diri sendiri. beria betul nak review itu ini tapi tak sebut langsung insan-insan yang contribute untuk majlis nuha. walaupun majlis nuha tak se-grand majlis orang lain, but still they were our (nuha & husband) back bone. 


firstly, nuha panjatkan syukur kepada Allah yang menentukan husband sebagai pasangan hidup nuha. thank you Allah. syukur, majlis kami berjalan dengan sempurna. nuha percaya apa yang ditentukan tuhan adalah yang terbaik untuk kita. 



suami saya! - gambar OP


secondly, terima kasih kepada kedua mak abah nuha kerana kahwinkan daku. huahuahua. big thank you for the thoughts yang kadang-kadang sampai bertikam lidah! and the financial support. and also their doas. nuha tahu semua parents akan dan pasti mendoakan yang terbaik untuk anak-anak. ceh syahdu la pulak aku.
 
 
my mak abah yang duduk sebelah kami

 
next tribute is absolutely for my one and only little sister tapi fizikal lagi besar daripada nuha. merangkap orang kanan nuha. memang kukerah adik ini tolong buat macam-macam! nasib baik ada adik. i lap you so strong!
 

adik saya
 
dan..tak kurang juga kepada siblings nuha yang lain. abang, adik lelaki, dan satu-satunya kakak ipar nuha di muka bumi ini. diorang ni pon orang kuat nuha. tempang i kalau diorang takde!

repeat same picture - semua siblings saya yang berdiri termasuk SIL


plus, forever penyeri: my niece, cik bunga ilhami. my niece tolong menyerikan majlis :)

penyeri baru bangun tidur terus tegar menjalankan tanggungjawab


nah lagi satu



hai! im on duty 


selain itu, jangan dan haram dilupakan! my Nichicon family Nichicon ni nama company lama tempat nuha kerja. kami sssaaannngggaaatttttt close. walaupun nuha dah tak kerja sana lagi, mereka masih sudi tolong nuha. thats why nuha guna 'family' instead of colleagues. kita memang macam family dah.. my NichiBridal Nichicon + Bridal la yang menyumbang masa dan tenaga untuk tolong diy pelamin majlis bersanding. i love you guys!



my nichicon family - baru siap diy pelamin!


4 of them - versi cantik-cantik dan melaram ;p


besides, of course la MIL dan family husband! adik-adik ipar, biras dan bakal biras, atok, opah, pakcik, makcik, cousin. semuala senang cerita. complete package! thank you very much.


ha..family husband. belum ingat lagi nama sorang-sorang ;)


adik ipars. semua perempuan. lelaki tu biras nuha
 

and last but not least, semua saudara-mara, kawan-kawan, geng-geng blogger, colleagues dan semua yang terlibat secara langsung mahupun tidak langsung dalam majlis kami, yang sudi datang ke majlis kami, yang tak dapat hadir tapi tetap hadiahnya hadir hehe, dan semua yang mendoakan kami. 


no best words except THANK YOU. 




selalu ingat pada arwah abang, Raffin. almost 4years dy..Al-fatihah.


5 comments:

  1. wahhhh sweetnya pelamin nikah awk tu :))

    ReplyDelete
  2. Haarrr sweet ke saila. Mcm pelamin x siap je tu.

    ReplyDelete
  3. huduh rupanya aku berbanding pelamin itu.cis.

    ReplyDelete
  4. wah..pelamin u comel sgt...modern and simple...pelamin nikah tu..:P

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Adbox