Blog Nuha Hayati

Sejarah Vita-lea Shaklee

Assalamualaikum..

Banyak hari nuha tak update blog. Macam-macam kejadian. Laju je jantung berdegup, but it ends with a smile. Alhamdulillah, syukur Ya Allah.

Ok entry ni nuha nak ajak kita semua belajar subjek Sejarah sikit. Huhu. Jum berkenalan dengan VITA-LEA Shaklee, Multivitamins & Multiminerals yang HEBAT !

Baca: 19 Fakta Nutrisi Dalam Vitalea

Sejarah Vita-lea Shaklee
Sejarah Vita-lea Shaklee
Keistimewaan Shaklee Vita-Lea Shaklee adalah multi-vitamin dan mineral yang pertama dicipta di dunia. Asalnya dikenali sebagai 'Vitalize-Mineral' dan disingkatkan sebutan kepada 'Vita-min', dan perkataan vitamin yang disebut kini asalnya dari Shaklee. Now mood nak kembang kempis hidung sat sebab jadi ahli Shaklee. Bangga okeh!! ngehehe..

Sejarah Vita-lea Shaklee
Sejarah Vita-lea Shaklee

Peningkatan teknologi telah mengubah bentuknya dari cecair (90 tahun dahulu) kepada bentuk tablet yang dikenali sebagai Vita-Lea. Setiap tablet mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana disarankan oleh RDA. Ia diformulasikan secara komprehensif dan sangat seimbang.

Sejarah Vita-lea Shaklee
Sejarah Vita-lea Shaklee

Tablet Vita-Lea ini disaluti dengan serbuk nutrisi spirulina. Ia dihasilkan dengan kaedah yang terkini dan teknologi eksplosif yang kompleks, disebut sebagai 'Explo-Tab'. Ia merupakan tablet multivitamin yang paling pantas di dunia terlarut dalam air dan juga tubuh manusia. Mineral yang terkandung di dalamnya mudah berintegrasi dengan protin untuk penyerapan yang pantasoleh usus kecil.

Baca: 6 Fungsi Bagaimana Vitalea Membantu Anda Kurus

Ujian klinikal telah membuktikan dengan pengambilan Vita-Lea Shaklee selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65 %. Vita-Lea telah dipilih oleh Centre fo Science di Amerika Syarikat sebagai 'THE BEST MULTI-VITAMIN di dalam Public Interest pada tahun 2000.
Best kan? So...wow!! Semoga info yang dikongsi memberi manfaat kepada kita semua. Amin...

Hubungi nuha untuk konsultasi penyusuan susu ibu & kesihatan, produk Shaklee, atau jika ingin menambah pendapatan dengan Shaklee.

Nuha
017-4991289 (sms/ whatsapp)
SID1017481
FB: nuha hayati
IG: hayati_nuha 
#shakleetrustedagent

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Adbox