Blog Nuha Hayati

Meal Shakes: Apa Rasanya?

Meal Shakes ni berflavour vanila. Rasa vanila asli dan amat menyegarkan!

Assalamualaikum & hai. Lama entry ni berstatus draft. Hehe. 

Mari nuha cerita rasa dan perasaan bila minum Meal Shakes ni. Sebelum ni nuha tak tahu rasa Meal Shakes ni sebab tak pernah try. Betul la kate orang2 tua. Tak kenal maka tak cinta. 

Nuha grab promo meal shakes bulan lepas. Promosi beli 3 free 1. Memandangkan little dahlea pun dah setahun.. dah boleh start bagi dia supplement. Sambil2 tu nuha sendiri boleh amalkan meal shakes ni utk tujuan memberisikan badan a.k.a tambah berat. Hehe. 

Nak tahu tak.. bukak je penutup meal shakes ni.. dekatkan hidung sikit semerbaknya bau vanila. Wangi dan menyelerakan!




Tu belum minum lagi. Seriously. Nuha memang kurang gemar dgn makanan berflavour vanila. Contohnya aiskrim. Tapi dengan meal shakes ni boleh syok berabis pulak. Mungkin sebab rasanya yg pure buat nuha jatuh cintan. Huhu. 

So nuha bancuh. Bancuh plain je ok.. tak mix dengan minuman air. Nuha shake dengan air sejuk. Bila teguk... 

Sedap gile lah meal shakes ni!! 

Memang rasa vanila asli yg super fresh. Ada manis2 sikit. Nuha tak risau pun nak feed little Dahlea sebab manis meal shakes bukan disebabkan oleh gula tiruan. 

Tudia.. review ikhlas dari hatiku tentang rasa meal shakes. Promo meal shakes beli 3 free 1 ada 9 hari lagi. Those yg belum berkenallan, ketahui

Khasiat dan Manfaat Meal Shakes 

1) Nutrisi lengkap - Menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Kekurangan pengambilan zat boleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral oleh tubuh kita. Ia turut mengandungi lesitin soya yang bekerjasama dengan vitamin larut lemak. 

2) Membekal nutrisi kepada sel tubuh - Kaya dengan protin (tidak mengandungi laktosa), membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, imun dan lain-lain.

3) Membantu tumbesaran - Mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses membesar.

4) Anti-oksida - Mengandungi vitamin A, C, E, zink, selenium yang merupakan agen anti-oksida yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan. 

5) Mengembalikan seri wajah - Mengandungi vitamin B yang lengkap, zat besi dan copper yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat, sekaligus memberikan kompleksi wajah /kulit yang lebih cantik. 

6) Detoksifikasi - Kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus.

7) Kelazatan rasanya - Minuman yang lazat untuk diambil bersama fruktos semulajadi; penggantian segera terhadap kekurangan vitamin, mineral dan juga tenaga. Tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan. Lazat dinikmati semua golongan. Entry lengkap meal shakes di SINI.




Hubungi nuha untuk sebarang pertanyaan dan pesanan. 

Nuha 
017-4991289 (sms/ whatsapp) SID1017481 
FB: nuha hayati

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Adbox