Blog Nuha Hayati

Rancang Perjalanan dengan Easybook

Rancang Perjalanan dengan Easybook
Rancang Perjalanan dengan Easybook
Punya rancangan untuk bercuti dalam masa yang terdekat ini? Atau ingin menikmati cuti hujung minggu bersama rakan-rakan anda? Trip perjalanan jarak jauh  sememangnya amat memenatkan lebih-lebih lagi jika anda harus memandu. Begitu juga dengan jumlah wang ringgit yang harus anda keluarkan ke atas perbelanjaan petrol dan tol.

Assalamualaikum & hai.

Jangan bimbang, kerana kini anda boleh merancang perjalanan anda dengan mudah melalui Easybook! Anda bukan sahaja dapat merehatkan badan sepanjang perjalanan, malah ia juga memberikan anda penjimatan yang lebih.

Rancang Perjalanan dengan Easybook
Rancang Perjalanan dengan Easybook
Secara asasnya, Easybook merupakan sebuah online portal yang menjual pelbagai tiket termasuklah tiket bas, tiket kereta api, tiket feri, perkhidmatan kereta sewa, perkhidmatan tempahan hotel dan banyak lagi. Dengan adanya online portal ini, anda tidak perlu bersusah payah membeli tiket di kaunter kerana segala transaksi boleh anda lakukan secara online di bawah satu laman web.

Dan anda juga tidak perlu risau kerana, harga tiket yang dijual di laman web ini adalah sama atau kurang daripada harga tiket yang dijual di kaunter. Rebut juga peluang untuk menikmati potongan hebat bagi harga-harga tiket tertentu tertakluk kepada promosi yang ditawarkan pada setiap hari!

Rancang Perjalanan dengan Easybook
Rancang Perjalanan dengan Easybook
Selain itu, anda juga berpeluang meraih ganjaran cashback apabila anda membuat tempahan tiket anda di Easybook melalui laman web Shopback Malaysia. Bagaimanakah caranya? Mudah sahaja!

Layari laman web Shopback Malaysia dan cari ikon easybook (terpapar di halaman merchant). Kemudian, klik pada ikon tersebut dan anda akan disambungkan terus ke laman web Easybook.

Kemudian, buat tempahan dan pembelian tiket anda seperti biasa dan ganjaran cashback akan dikreditkan ke dalam akaun anda dalam masa 1-3 hari bekerja. Best kan? Buat tempahan anda di Easybook hari ini juga dan klik tawaran dan promosi Easybook!

2 comments:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete
  2. Salam,

    Please get back to me as soon as possible. thanks

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Adbox