Blog Nuha Hayati

NutriWhite Penyeri Wajah

Wanita dan kecantikan adalah sinonim. Untuk cantik, kaum ini obses biarpun menelan ribuan ringgit untuk memiliki jenama terkenal produk kosmetik.

Berbaloikah hasilnya belum pasti. Bergantung pada kesesuaian kulit wajah.

NUTRIWHITE PENYERI WAJAH

Solusi terbaik kenapa perlu membayar lebih jika ada produk berkualiti pada harga berpatutan - NutriWhite keluaran Shaklee. 

NutriWhite Penyeri Wajah
(Sumber: Majalah Wanita Jun 2013)

NutriWhite telah lima tahun berada di pasaram tempatan, namun ramai yang belum mengenali dan mencuba kehebatan produk ini.

Mengapa Anda Perlu Mengamalkan Produk Shaklee?

Buat pengetahuan ramai, setiap produk Shaklee yang dihasilkan bukan sahaja bertujuan untuk memenuhi permintaan pasaran dalam pencerahan kulit malah turut dibuktikan dengan kajian sains tentang keberkesanannya.

Tambahan, Shaklee merupakan syarikat vitamin nombor satu di Amerika dan menjadi pilihan rakyat Malaysia sejak kebelakangan ini.

Selari dengan matlamat Shaklee, kehadiran NutriWhite merupakan hasil inovasi dalam penjagaan kulit dengan gabungan 16 negara berbeza.

Setiap produk Shaklee yang dihasilkan bukan sahaja bertujuan untuk memenuhi permintaan pasaran dalam pencerahan kulit malah turut dibuktikan dengan kajian sains tentang keberkesanannya.

Tidak dinafikan, usaha mengumpulkan sumber daripada pelbagai negara hanya untuk menghasilkan satu rangkaian produk kecantikan bukanlah perkara mudah barang kali jarang sekali berlaku.

Maka usaha keras ini harus dimanfaatkan golongan wanita sebaiknya.

Bersenam, pengambilan makanan seimbang dan suplemen penting untuk wajah yang berseri.

Kecantikan asli bermula daripada dalaman. Namun, luaran juga tidak seharusnya diabaikan memandangkan kulit merupakan lapisan pertama bagi menghalang segala ancaman persekitaran luaran untuk kekal sihat dan tampil awet muda.

Sehubungan itu, Shaklee bukan sahaja membariskan rangkaian produk suplemen semula jadi bahkan terdapat produk kecantikan luaran berasaskan kombinasi 16 nutrien semula jadi unik dengan paten tertunda yang digelar WhiteN-16.

Kredit: Nur Syahirah Ramli (Majalah Wanita: Jun 2013)

Hubungi Nuha untuk konsultasi penyusuan susu ibu dan kesihatan, Produk Shaklee, atau jika ingin menambah pendapatan dengan Shaklee.

Nuha
017-4991289 (Call/ Whatsapp/ Telegram)
FB: Nuha Hayati
IG: nurul_hayati_hanisah

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Adbox