Blog Nuha Hayati

Omega Rewards, Merdeka60 Dan Banyak Lagi Tawaran Best

Memasuki bulan ulangtahun kemerdekaan Malaysia ke-60, bulan ini juga Shaklee menawarkan pelbagai promosi menarik. Pastikan anda grab promosi bulan ini tau. 

OMEGA REWARDS, MERDEKA60 DAN BANYAK LAGI. 

1) Omega Rewards

Shaklee Malaysia sepanjang bulan Ogos ini menawarkan anda sesuatu yang sangat menarik. 


Omega Rewards

Nikmati E-Voucher bernilai RM60 dengan belian 5 botol Omega Guard. 

Seperti yang diketahui, Omega Guard adalah suplemen minyak ikan keluaran Shaklee yang diperkaya dengan Omega 3, DHA dan EPA untuk menyokong kesihatan tubuh. 

Ia dihasilkan daripada proses penyulingan yang sangat unik menjadikannya berbeza daripada minyak ikan lain yang ada di pasaran. 

2) Merdeka60

Inilah peluang terbaik untuk anda sertai pasukan kami, pasukan Nuha.


Merdeka60

Shaklee menawarkan Sustained Release Vitamin C pada harga RM60, Shaklee Shaker Coral Orange pada harga RM18 atau keduanya sekali pada harga RM78.

Tawaran ini khas untuk mereka yang mendaftar keahlian sepanjang bulan Ogos ni saja. Syarat kelayakkan pembelian adalah mendaftar sebagai ahli Shaklee dan membuat pembelian minima 100uv.

3) Set Kesihatan Wanita
Wanita, anda terlalu istimewa 



Hadiahkan mana-mana salah satu set dalam Set Kesihatan Wanita kepada diri anda sendiri atau kepada wanita kesayangan anda dan anda berpeluang untuk membuat belian Follow Your Heart Tumbler ekslusif pada harga RM23.32 sahaja. 

4) Red Hot Cooler Bag dengan Sudu Vivix Ekslusif

Dengan pembelian mana-mana Set (Energy for Life Set/ Amazing Golden Set for Her/ Amazing Golden Set for Him/ Men's Vital for Health Set, anda berpeluang untuk mendapatkan red hot cooler bag dengan sudu Vivix ekslusif pada harga RM29.89. 



Wow! Sangat menarik dan mengujakan. 

Hubungi Nuha untuk maklumat lanjut tentang tawaran-tawaran menarik sepanjang bulan ini, konsultasi penyusuan susu ibu dan kesihatan, produk-produk Shaklee, atau jika ingin menambah pendapatan dengan Shaklee.

Nuha
017-4991289 (Call/ Whatsapp/ Telegram)
FB: Nuha Hayati
IG: nurul_hayati_hanisah

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Adbox