Blog Nuha Hayati

4 Keistimewaan Menjadi Pengedar Shaklee!

Semestinya masih ramai yang tertanya-tanya, "apakah keistimewaannya kalau saya jadi Pengedar Shaklee?". Mari Nuha terangkan.

4 KEISTIMEWAAN MENJADI PENGEDAR SHAKLEE

1) Nikmati Produk Shaklee pada Harga Pengedar

Pengedar (Ahli) Shaklee diberi potongan harga antara RM7 sehingga RM73. Jadi kepada anda yang mahu mencuba Produk-produk Shaklee, atau sememangnya sudah menjadi pengguna tegar Produk Shaklee, daftar sebagai pengedar adalah langkah yang terbaik untuk anda nikmati penjimatan yang berbaloi-baloi.

2) Peluang Menghadiri Ceramah dan Aktiviti Syarikat Secara Percuma

Pengedar Sah Shaklee berpeluang untuk menghadiri ceramah-ceramah kesihatan, menerima pemeriksaan kesihatan dan konsultasi daripada pakar nutrisi Shaklee secara percuma.

Nuha sendiri pernah melakukan pemeriksaan kesihatan seperti pemeriksaan BMI, gula dalam darah, pemeriksaan kesihatan kulit dan tulang serta konsultasi percuma daripada pakar nutrisi Shaklee.

Baca: Karnival Kesihatan Shaklee

3) Peluang untuk Menjana Pendapatan Tambahan

Setiap pengedar Shaklee diberi peluang yang sama rata. Sejurus selepas anda mendaftar sebagai pengedar Shaklee, anda ada peluang untuk menjana pendapatan tambahan.

Pengedar Shaklee
Daftar Sebagai Pengedar Shaklee Sekarang!
Gambar asal: https://www.issaquahhighlands.com

Jika anda mendaftar di bawah Nuha, Nuha akan bantu dan bimbing anda yang berminat untuk jana pendapatan melalui bisnes ini. Nuha sudah bergelar sebagai pemimpin perniagaan (Shaklee Business Leader) sejak tahun 2014. InshaAllah, dengan ilmu dan pengalaman yang ada, Nuha akan pandu Pengedar Shaklee dibawah organisasi Nuha yang berminat untuk berbisnes sehingga berjaya.

Kalau anda sememangnya sudah mendaftar sebagai pengedar Shaklee dan berminat untuk menjana pendapatan tambahan melalui Shaklee, anda boleh rujuk kepada upline anda ya.

4) Akses Digital Berita Shaklee Hari Ini 

Para Pengedar Shaklee akan mendapat akses ke Berita digital Shaklee Hari ini (Shaklee Today Newsletter) disamping badan-bahan dan sumber sokongan yang lain.

Hubungi Nuha untuk konsultasi kesihatan, Produk Shaklee, atau jika ingin menambah pendapatan dengan Shaklee.

Nuha
017-4991289 (Call/ Whatsapp/ Telegram)
FB: Nuha Hayati
IG: nurul_hayati_hanisah

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Adbox