Blog Nuha Hayati

Jawatan Kosong Kuala Selangor Part Time dan Sepenuh Masa

Kerja part time dari rumah secara atas talian. Tak perlu keluar rumah, tak perlu keluar duit minyak, duit tol, duit parking. Terpulang kalau nak buat secara sepenuh masa pun boleh.

JAWATAN KOSONG KUALA SELANGOR SAMBILAN ATAU SEPENUH MASA

Assalamualaikum & hai.
Lama Nuha tak menulis kat sini. Tak apa cuma entri kali ni Nuha nak berkongsi peluang untuk awak yang mencari-cari peluang untuk tambah pendapatan secara sampingan mahupun sepenuh masa.

Part time job
Jawatan Kosong Secara atas Talian
Syaratnya ringkas saja - terbuka kepada individu berumur 18 tahun keatas, berstatus kerakyatan Malaysia.

Paling penting peluang ini Nuha buka pada mereka yang betul-betul perlukan pendapatan. Secara sepenuh masa atau sampingan terpulang masing-masing.

Kepada awak graduan yang baru habis belajar belum dapat kerja tetap, student yang sedang bercuti semester, bride to be atau groom to be yang perlukan duit untuk kahwin semua dialu-alukan.

Bagusnya peluang kerja ni Nuha buka untuk awak buat secara atas talian. Awak cuma perlukan smart phone, data internet, masa dan yang paling penting kerajinan. Yuran pendaftaran serendah RM75 sahaja dan awak boleh bermula bila-bila masa.

Nuha buka tempat terhad kepada 3-5 orang saja untuk setiap bulan. Call atau whatsapp Nuha sekarang untuk info lanjut di talian 017-4991289.

Sekian, inshaAllah jumpa lagi di lain entri.

Nuha
Pengedar Shaklee Sejak 2013
Contact: 017-4991289 
FB: Nuha Hayati
IG: nuha.hayati

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Adbox