Blog Nuha Hayati

4 Kelebihan Vitamin C Shaklee

Vitamin C adlah vitamin asas selain multivitamin dan Vitamin B. Bila sebut je Vitamin C, pastinya masing-masing teringat pasal buah oren dan jambu batu yg kaya dengan Vitamin C. Bila kali terakhir anda makan buah oren dan guava?

Ok itu bukan persoalan yg perlu dijawab. hehehe.

Sumber: FB Shaklee Malaysia
Assalamualaikum & hai.

Semestinya Vitamin C Shaklee berbeza daripada jenama-jenama Vitamin C lain yg terdapat di pasaran. Mari kita berkenalan dgn Vitamin C yg nuha paling suka ni.

Mesti Baca: Cara Mudah Mengatasi Masalah Sunburn

Perbezaan Vitamin C Shaklee

1) Syarikat pertama yg mereka  “Sains pembebasan Berteruan secara semulajadi”
Pastikan Vitamin C yg anda makan ada teknologi ni. Ini adalah faktor penting yg akan memastikan badan kita serap Vitamin C yg kita makan pada kadar yg maksimum.
 
2) Setiap tablet SR Vitamin C mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah oren termasuk kulitnya (500mg) dan pembebasan 1.5 Vitamin C buah tersebut kedalam tubuh kita setiap jam.

Best sangat.. sebab nuha sendiri tak termakan 7 biji setengah buah oren setiap hari. Tambah lagi kalau nak makan kulit buah. Memang tidak akan berlaku la kan kejadian seumpama ini.

Sumber: www.shaklee.com.my
3) Ujian klinikal telah membuktikan Vitamin C di dalam 2 tablet Vitamin Shaklee (dalam jurang masa 5 jam) mampu kekal di dalam plasma darah kita selama 24 jam.
Means Vitamin C sentiasa ada dalam badan.

4) Setiap tablet mengandungi 120 mg bioflavonoid (25% drpd. Bioflavonoid, diekstrak drpd kulit buah) yg juga dikenali sebagai Vitamin C Complex. Ia mempunyai kemampuan meningkatkan keberkesanan Vitamin C di dalam tubuh kita, melegakan inflamai, menentang infeki bakteria dan radikal bebas.

Baca: 7 Manfaat Utama Sustained Release Vitamin C Shaklee
 
*SR = Sustained Release

Hubungi nuha utk konsultasi penyusuan susu ibu & kesihatan, produk Shaklee, atau jika ingin menambah pendapatan dengan Shaklee.

Baca: Promosi Shaklee Disember 2014

Baca: Promosi Kolagen beli 3 PERCUMA 1 



Nuha
017-4991289 (sms/ whatsapp)
SID1017481
FB: nuha hayati
IG: hayati_nuha 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Adbox