Blog Nuha Hayati

3 Step Mudah Jana Duit Tepi di Media Sosial

Siapa Online Media Sosial Lebih 2 Jam Sehari, Rugi Kalau Tak Join Program Ni

Sekarang ni zaman online. Semuanya di atas talian. Bersosial pun atas talian juga. Berbual di telefon pun dah kurang. Kita lebih selesa berWhatsapp.

Media sosial mengerat silaturrahim. Agak-agaknya awak peruntukkan berapa jam setiap hari untuk bersosial di media social?

Facebook, Instagram, twitter mana satu jadi pilihan?

Tak kisah apa pun kalau awak online di media social lebih 2 jam sehari, why not awak gunkan masa yang ada ni untuk bersosial sambil jana income sampingan?

Yes, duit poket tepi. Untung-untung boleh cover duit minyak, petrol bil telefon bulanan apa salahnya kan. Ataupun boleh cover awak punya percutian tahunan, why not?

3 Step Mudah Jana Duit di Media Social
Sekarang ni jana income secara online bukan sesuatu yang pelik pun. Betul kan.
Jom join team Nuha, kita jual Shaklee berjemaah.

Steps dia mudah je.

Pertama: Sebelum awak mula nak menjual tu, awak sendiri cuba dulu produk Shaklee. Contoh awak minat tentang kecantikan. Awak ambil suplemen yang bagi benefits pada kulit. Cuba kita punya skin care Youth. Memang terbaik!

Kedua: Lepas awak guna produk dan rasa sendiri #shakleeeffect, dah tentu-tentu awak sendiri teruja, excited dengan apa yang awak dah rasa. Lepas tu senanglah awak nak teruskan ke step 3.

Step ketiga: Kongsi #shakleeeffect awak pada dunia. Hehe. Biar lebih ramai lagi orang dapat #shakleeeffect yang sama macam yang awak dah rasa.

Mudahkan?

Call atau whatsapp Nuha di 017-4991289 sekarang untuk info lanjut. Jangan tunggu lama-lama tau. Rugi!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Adbox