Blog Nuha Hayati

3C Janjikankan Bisnes Shaklee Luar Biasa

Bila kita mula terfikir nak berbisnes untuk tambah pendapatan, dah tentu kita akan pilih bisnes yang paling rendah risikonya, mudah dan yang paling penting akan memberikan keuntungan paling maksima pada kita. Nuha pun tentulah macam tu juga. Bisnes Shaklee mampu menawarkan ganjaran yang lumayan kepada semua pengedar.

GANJARAN 3C DALAM SHAKLEE YANG ANDA MESTI GRAB

Awak kena baca entri ni sampai habis. Ganjaran 3C yang Shaklee janjikan ini sangat lumayan dan menguntungkan.

1. CASH

Normallah kan, bila kita sebut pasal bisnes kita akan fikir pasal untung. Paling biasa kita tahu ialah untung runcit. Untung yang kita dapat hasil daripada penjualan produk. Kita dapatkan produk dengan harga A, kemudian kita boleh jual dengan harga B. Jadi kita dapat untung runcit daripada perbezaan harga B dengan harga A.

Image result for ringgit malaysia png
Ganjaran cash tiada had daripada Shaklee
Gambar dari: besure.my

Tapi!

Dengan bisnes Shaklee, awak boleh dapat lebih daripada untung runcit. Awak ada peluang untuk dapat

PERSONAL BONUS
NET PERSONAL BONUS
LEADERSHIP BONUS
COORDINATOR BONUS

Personal bonus untuk ganjaran jualan peribadi pengedar. Sudahlah dapat untung runcit, dapat bonus atas pencapaian jualan peribadi pula tu. Tak cukup dengan jualan peribadi, awak buat jualan secara berkumpulan, awak dapat bonus atas pencapaian jualan kumpulan. Untuk pengedar yang sudah melepasi syarat menjadi pemimpin perniagaan (business leader) dan melahirkan pula business leaders di bawah kumpulan awak, awak terima bonus istimewa sebagai seorang leader. Buat business leader yang berpangkat Coordinator dan keatas, awak dapat insentif istemewa Coordinator. Semua bonus yang Nuha sebutkan ni akan diberi dalam bentuk tunai (cash).

Baca: 4 Kisah Kejayaanku Dalam Shaklee

2. CAR

C kedua adalah Car. Program subsidi kereta yang Shaklee tawarkan ini ekslusif untuk pengedar Shaklee yang dah rank up business leader. Uniknya program ni daripada syarikat-syarikat multi level lain, program ini menawarkan subsidi kereta dalam bentuk tunai (cash).

Ya dalam bentuk tunai dan yang paling penting, tunai yang diterima boleh juga digunakan untuk tujuan lain dan tidak terhad untuk tujuan pembayaran kenderaan semata-mata. Awak boleh gunakan insentif kereta ni untuk bayar ansuran rumah, belanja duit dapur, dan nak guna untuk pergi melancong pun boleh sangat.

Baca: Kenapa Orang Muda Kena Mulakan Bisnes Dari Awal

3. CONVENTION

Ganjaran C terakhir tentunya convention. Ganjaran pakej pelancongan dalam dan luar negara serta seluruh dunia bertaraf 5 bintang secara percuma! Tawaran ini terbuka kepada semua pengedar Shaklee berpangkat business leader yang berjaya melepasi point minimum yang telah ditetapkan oleh pihak syarikat. Business Leader yang layak melepasi point ditetapkan juga boleh memilih untuk membawa ahli keluarga untuk menyertai trip percuma yang Shaklee hadiahkan.

Image result for travelling png
Trip Pelancongan Bertaraf 5 Bintang untuk Semua Pengedar Shaklee yang Layak
Gambar dari: dlpng.com

3C yang Shaklee tawarkan ini sangat wow! dan awak mesti ambil peluang yang ada ni sekarang juga. Tak tahu macam mana nak mula?

Mari Nuha tolong. Nuha bimbing daripada A sampai Z sampai awak mahir dan boleh uruskan bisnes Shaklee awak sendiri. Kita buat bisnes Shaklee ni sama-sama sampai jadi, sampai kita sama-sama dapat ketiga-tiga C yang Shaklee janji ni. Dengan modal permulaan RM65 sahaja, awak boleh mulakan bisnes Shaklee ni sekarang juga.

Baca: 4 Sebab Best Awak Mesti Join #TeamJutawan

Hubungi Nuha untuk pertanyaan lanjut tentang kelebihan bisnes Shaklee ini dan sertai Team Excellenters bersama-sama Nuha.

Nuha
Pengedar Shaklee Sejak 2013
Contact: 017-4991289 
FB: Nuha Hayati
IG: nuha.hayati

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Adbox