Blog Nuha Hayati

Kelebihan Program Jom Detox Jutawan

Mulakan langkah baru untuk awak dapat kelebihan proses detoksifikasi daripada sistem penghadaman yang lebih sihat, tampil dengan kulit yang lebih sihat dan berseri, tubuh yang lebih mantap dan cantik serta paling penting yang semua orang mahukan adalah kesihatan dan gaya hidup sihat yang lebih baik dengan Program Jom Detox Jutawan.

KELEBIHAN PROGRAM JOM DETOX JUTAWAN

Detox Set
Kelebihan Program Jom Detox Jutawan
Gambar dari: shaklee.com.my

Sebelum Nuha kongsikan kelebihan Program Jom Detox Jutawan ni, jom kita ulangkaji sedikit tentang detox.

APA ITU DETOX?

Detox atau proses detoksifikasi bermaksud proses mengeluarkan racun atau zat-zat yang bersifat racun daripada badan kita.

Biar betul badan kita ada racun? Seumur hidup kita tak pernah togok racun macam mana pulak boleh ada racun dalam badan kita? Ok macam ni sebenarnya.

Setiap hari badan kita terdedah kepada toksin dari persekitaran, pemakanan yang tidak sihat, dan tekanan hidup. Pendedahan yang kerap dan berterusan boleh melemahkan keupayaan semulajadi badan untuk menyingkirkan toksin. Ini boleh menyebabkan berlakunya pengumpulan toksin berlebihan yang boleh membawa kepada pelbagai jenis penyakit.

Baca: 5 Organ Detox dan Fungsi-fungsinya

Oleh itu, amalan detox secara berkala adalah sangat penting untuk kesihatan yang optima.

Tadi detox, sekarang toksin pula.

APA ITU TOKSIN?

Toksin adalah bahan buangan beracun yang badan kita perlu singkirkan daripada badan. Walaupun kita tak pernah togok racun, tapi badan kita setiap hari terdedah kepada toksin. Samada kita sedar atau tidak, setiap hari kita "dapat" toksin daripada makanan yang kita makan, udara sekeling yang tercemar terutamanya sekarang dengan fenomena jerebu teruk melanda negara, bekalan air paip yang tidak bersih, dan gaya hidup seperti rokok. Kita memang tak merokok, tapi kita takkan dapat lari daripada terjumpa dengan perokok.

7 MANFAAT DETOX

Dengan melakukan detox, awak boleh menikmati 7 manfaat berikut:

  1. Menurunkan berat badan
  2. Kolon lebih sihat
  3. Meningkatkan tenaga
  4. Mengawal nafsu makan
  5. Kulit lebih cantik berseri
  6. Menguatkan sistem imun
  7. Tidur lebih lena
KELEBIHAN PROGRAM JOM DETOX JUTAWAN

Group Jutawan menawarkan Program Jom Detox untuk awak sertai dan rasai sendiri pengalaman berdetox dan pengalaman ibarat memiliki tubuh badan yang baru. Kami menyediakan program detox sepanjang 17 hari. Dalam masa 17 hari ini, awak akan terima

Bimbingan Intensif daripada Coach yang berkelayakkan dan berpengalaman
Setiap seorang daripada coach detox kami telah mengikuti kursus bagi melayakkan mereka menjadi coach bertauliah dan setiap seorang daripada mereka berpengalaman melalui sendiri program detox. 

Himpunan resepi detox yang sangat sedap lagi berkhasiat
Cadangan menu program detox daripada coach detox sendiri dan para peserta detox juga bertukar-tukar idea menu sihat detox. Menu yang menarik tak akan buat awak jadi tersiksa sepanjang mengikuti Program Jom Detox Jutawan. 

Teknik melakukan senaman mudah
Program Jom Detox Jutawan disertakan sekali dengan info dan teknik senaman mudah yang boleh dilakukan sendiri di rumah. 

Info berkaitan detox dari semasa ke semasa
Peserta-peserta Program Jom Detox Jutawan tak akan pernah rasa sendirian sepanjang detox sebab awak akan sentiasa dibekalkan dengan info berkaitan detox dari semasa ke semasa. Sambil berdetox sambil tambah ilmu. 

Yuran coach serendah RM20 sahaja
Setiap peserta detox akan dipantau oleh coach terlatih. Jadi awak pun tenang dan seronok je menempuh hari-hari detox dengan gembira, ada sokongan daripada coach, dapat berkenalan dan bertukar-tukar pandangan dan pengalaman dengan peserta-peserta detox yang lain.

Baca: 5 Testimoni Bukti Kejayaan Program Jom Detox Jutawan

Percayalah, Program Jom Detox Jutawanlah yang awak cari-cari selama ini. Program Jom Detox Jutawan akan beri hasil yang awak inginkan. Kesihatan yang lebih baik, berat badan ideal, kulit wajah lebih berseri idaman semua.

Baca: Bagaimana Nak Join Program #JomDetoxJutawan

Semoga perkongsian Nuha kalini dapat memberikan gambaran yang lebih jelas kepada awak tentang detox dan Program Detox yang ditawarkan oleh Group Jutawan. Untuk awak yang berminat untuk menyertai Program Jom Detox Jutawan, boleh hubungi Nuha segera. 

Nuha
Pengedar Shaklee Sejak 2013
Contact: 017-4991289
FB: Nuha Hayati
IG: nuha.hayati

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Adbox