Blog Nuha Hayati

3 Pakej Pilihan Program Jom Detox Jutawan

Alhamdulillah makin ramai dah sedar tentang detox, manfaat dan keperluan tubuh badan kita menjalani detox dan semakin ramai yang mula merisik-risik dan menyertai Program Jom Detox Jutawan. Tahniah Nuha ucapkan.

3 PAKEJ PILIHAN PROGRAM JOM DETOX JUTAWAN

Bagi yang baru singgah ke blog ini Nuha ucapkan selamat datang. Terima kasih sebab sudi singgah ke sini. Semoga segala yang Nuha kongsikan dapat beri manfaat kepada semua yang membaca. Kepada yang masih belum tahu tentang detox, manfaat detox dan kelebihan menyertai Program Jom Detox Jutawan, awak boleh klik link ini.

Baca: Kenapa Perlu Detox Jika Nak Kurus

Entri kali ini Nuha akan bawakan Pakej Pilihan dalam Program Jom Detox Jutawan. Awak boleh pilih mengikut keperluan dan kesesuaian serta budget masing-masing. Terdapat 3 Pakej yang ditawarkan;

1. SET DIAMOND

Program Jom Detox Jutawan
Set Diamond Program Jom Detox Jutawan

Set Diamond ini terdiri daripada 7 produk iaitu 2 canister Cinch Shake, Vivix, DTX Complex, Herblax, Peppermint Ginger Plus, dan Alfalfa Complex (L). Harga yang ditawarkan adalah RM999 termasuk yuran pendaftaran sebagai ahli Shaklee dan yuran Coach Detox.

Baca: 7 Masalah Kesihatan Selesai Dengan Detox

2. SET PLATINUM

Program Jom Detox Jutawan
Set Platinum Program Jom Detox Jutawan

Set Platinum ini terdiri daripada 6 produk iaitu Cinch Shake, Vivix, DTX Complex, Herblax, Peppermint Ginger Plus, dan Alfalfa Complex (L). Harga yang ditawarkan adalah RM899 termasuk yuran pendaftaran sebagai ahli Shaklee dan yuran Coach Detox. Beza Set Platinum dan Set Diamond adalah pada kuantiti Cinch Shake.

Set Platinum awak dapat 1 canister Cinch Shake. Kalau Set Diamond awak dapat 2 canister Cinch Shake. Daripada segi penjimatan, belian Set Diamond lebih menguntungkan dan menjimatkan. Hanya dengan menambah RM100, awak dapat 2 canister Cinch Shake. Kat sini awak dah jimat sehingga RM45.

3. SET GOLD

Program Jom Detox Jutawan
Set Gold Program Jom Detox Jutawan

Set Gold ini terdiri daripada 5 produk iaitu Cinch Shake, DTX Complex, Herblax, Peppermint Ginger Plus, dan Alfalfa Complex (s). Harga yang ditawarkan adalah RM495 termasuk yuran pendaftaran sebagai ahli Shaklee dan yuran Coach Detox.

Beza Set Gold berbanding Set Platinum dan Set Diamond adalah Set Gold menawarkan Alfalfa Complex saiz kecil (Set Platinum dan Set Diamond dapat Alfalfa Complex botol besar) dan Set Gold adalah tanpa Vivix.

PANDUAN PEMILIHAN PAKEJ PROGRAM JOM DETOX JUTAWAN

Nuha sertakan sedikit panduan kepada awak supaya awak lebih jelas pakej mana yang bersesuaian dengan awak dan semestinya supaya awak dapat kesan detox yang terbaik.

Set Detox Terbaik
Kelebihan Set Gold dan Set Platinum dalam Program Jom Detox Jutawan

Dengan Set Gold, awak akan menikmati sehingga 6 manfaat kesihatan iaitu buang lemak dan menjaga kesihatn kolesterol, menurunkan berat badan dan kempiskan perut, mengurangkan keinginan (craving) pada makanan dan minuman manis, mengurangkan angin dan perut sebu serta menyelesaikan masalah gastrik, memberikan bekalan protin pada badan dan rasa kenyang dengan lebih lama dan membantu dalam menyelesaikan masalah badan menggelebeh. 

Sangat berbaloi Set Gold ni. Tapi kalau awak inginkan kesan yang lebih mantap dan menyeluruh, Set Platinumlah yang awak perlukan selama ini. Dengan Set Platinum, awak boleh menikmati sehingga 14 manfaat kesihatan. Banyak sangat!

Dah alang-alang awak ambil Set Platinum, upgrade sikit lagi kepada Set Diamond dengan tambahan RM100 sahaja dan awak jimat lebih lagi seperti yang Nuha dah terangkan kat atas tadi.

5 KELEBIHAN PROGRAM JOM DETOX JUTAWAN

Group Jutawan menawarkan Program Jom Detox untuk awak sertai dan rasai sendiri pengalaman berdetox dan pengalaman ibarat memiliki tubuh badan yang baru. Kami menyediakan program detox sepanjang 17 hari. Dalam masa 17 hari ini, awak akan terima sehingga 5 keistimewaan iaitu bimbingan intensif daripada coach detox yang berkelayakkan dan berpengalaman, himpunan resepi detox yang sangat sedap lagi berkhasiat, teknik melakukan senaman mudah, info berkaitan detox dari semasa ke semasa dan nikmatilah yuran coach detox serendah RM20 sahaja.

Baca: Kelebihan Program Jom Detox Jutawan

Awak boleh klik link di atas untuk bacaan lanjut 5 kelebihan Program Jom Detox Jutawan. Baca juga pengalaman bekas peserta-peserta Program Jom Detox Jutawan pada link di bawah. 


Hubungi Nuha untuk dapatkan Pakej Program Jom Detox Jutawan pilihan awak. Jom mulakan hari baru dengan lebih tenaga, semangat, bentuk badan dan paras idaman serta kesihatan yang lebih baik dengan Program Jom Detox Jutawan.

Nuha
Pengedar Shaklee Sejak 2013
Contact: 017-4991289
FB: Nuha Hayati
IG: nuha.hayati

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Adbox