Blog Nuha Hayati

Bagaimana Nak Join Program #JomDetoxJutawan

Nuha yakin ramai yang dah makin teruja dengan Program Jom Detox Jutawan lepas baca entri-entri sebelum ni. Baca entri ni sampai habis untuk anda tahu bagaimana nak jadi salah seorang daripada peserta Program Jom Detox Jutawan.

BAGAIMANA MENYERTAI PROGRAM JOM DETOX JUTAWAN

Tujuan utama melakukan detox adalah untuk mengeluarkan toksin daripada badan kita. Setiap hari kita akan terdedah kepada persekitaran yang kotor, makanan yang tidak sihat dan tekanan. Pendedahan yang tinggi dan berterusan boleh menggugat keupayaan semulajadi tubuh badan untuk menyingkirkan toksin.

Ini boleh mengakibatkan berlakunya pengumpulan toksin berlebihan yang boleh membawa kepada pelbagai jenis panyakit merbahaya.

Untuk pengetahuan awak, buat masa sekarang ni paling hampir dengan kita adalah Program Jom Detox Jutawan Batch 16.

Baca : Kelebihan Program Jon Detox Jutawan


Jom Detox Jutawan 16.0

Pengambilan peserta Program Jom Detox Jutawan Batch 16.0 sudah dibuka. Program akan bermula pada 1 Oktober 2019 depan. Ini adalah program DIY dengan 17 hari online coaching daripada Coach Detox bertauliah dan kumpulan sokongan. Para peserta Program Jom Detox Jutawan akan diberi panduan senarai barang dapur, menu 7 hari detox dan resepi-resepi detox yang lazat lagi berkhasiat.

Siapa kata makan sihat makan berkhasiat membosankan tu semuanya salah belaka tau.   

Program Jom Detox Jutawan adalah satu program yang terbukti berkesan! Beri peluang tubuh badan awak untuk jadi lebih sihat.

Baca: 5 Testimoni Bukti Kejayaan Program Jom Detox Jutawan

PILIHAN SET DETOX UNTUK PROGRAM JOM DETOX JUTAWAN

Terdapat dua pilihan Set Detox dalam Program Jom Detox Jutawan. Set Gold dan Set Platinum. Peserta perlu memilih mana-mana satu daripada set ini.

Program Jom Detox Jutawan - Set Gold
Set Platinum adalah set lengkap detox dan didatangkan dengan penambahan satu lagi produk iaitu Vivix. 

Program Jom Detox Jutawan - Set Platinum

SYARAT UNTUK MENYERTAI PROGRAM JOM DETOX JUTAWAN

1- Program Jom Detox Jutawan hanya terbuka kepada #TeamJutawan sahaja. Untuk yang berminat untuk menyertai program ni tapi masih belum menyertai #TeamJutawan, awak boleh hubungi Nuha segera untuk kemasukkan ke #TeamJutawan.

2- Untuk peserta baru Program Jom Detox Jutawan, peserta perlu membeli mana-mana set detox samada Set Gold atau Set Platinum.

3- Jika peserta baru berpasangan, tambahan RM20 dikenakan untuk yuran coach.

4- Kepada ahli #TeamJutawan yang ingin menyertai program ini semula, peserta perlu membuat pembelian minima 80uv dan tambahan RM20 yuran coach akan dikenakan.

Itu sahaja syarat-syaratnya. Sangat mudah kan? Nuha dah dapat bayangkan perubahan pada awak yang menyertai Program Jom Detox Jutawan 16.0 ni.

Pastinya awak akan menikmati penurunan berat badan, semakin bertenaga, nafsu makan yang terkawal, kulit yang lebih cantik berseri, sistem imun yang lebih kuat dan menikmati tidur malam yang lebih lena. Oh, indahnya!

TANDA-TANDA SESEORANG PERLU BERDETOX

Jika ada yang berpendapat badan sihat tak perlu nak berdetox bagai. Meh kita semak adakah menjadi keperluan atau tidak untuk seseorang itu berdetox.

Semak Tahap Kesihatan Anda!
Sumber: Shaklee.com.my

Semak 20 tanda di atas. Kalau ada lebih 5 ticks, bolehlah awak isi borang Program Jom Detox Jutawan sekarang juga.

Rasanya ini saja maklumat penting tentang bagaimana untuk awak sertai Program Jom Detox Jutawan ni. Untuk sebarang pertanyaan lanjut dan pendaftaran Program Jom Detox Jutawan 16.0, awak boleh hubungi Nuha segera di nombor telefon yang ada di bawah. Daftar cepat sebelum penyertaan ditutup!

Nuha
Pengedar Shaklee Sejak 2013
Contact: 017-4991289
FB: Nuha Hayati
IG: nuha.hayati

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Adbox