Blog Nuha Hayati

3 Gaya Hidup Sihat dengan Jom Detox Jutawan

Umum mengetahui detox adalah langkah yang penting untuk mencapai kesihatan yang terbaik secara menyeluruh, mungkin ada sedang fokus untuk kurus, meningkatkan tenaga, melegakan kembung perut atau sembelit, membendung nafsu makan, mengurangkan tekanan, menguatkan sistem imun, atau memperbaiki kulit.

3 GAYA HIDUP SIHAT DENGAN JOM DETOX JUTAWAN

Tak perlu tunggu berusia baru mula nak ambil berat kesihatan badan. Mencegah itu sentiasa lebih baik daripada mengubati. Kalau kita dah cegah tapi masih dihinggap penyakit, setidak-tidaknya tiada sesalan di kemudian hari. Kesihatan badan suatu nikmat dan amanah. Jadi kita wajib jaga elok-elok. Kalau diri sendiri tak cakna, siapa lagi nak diharapkan untuk jaga tubuh badan kita ni.

Kesihatan yang baik adalah perkara yang paling berharga di dunia. Tanpanya, semua perkara lain menjadi tidak bermakna. Di Shaklee, kami adalah penyokong tegar gaya hidup sihat, termasuk pilihan makanan yang sihat, dan senaman yang kerap, dan suplemen yang bijak.

3 gaya hidup sihat ini telah dimasukkan ke dalam Program Jom Detox Jutawan.

Baca: Kelebihan Program Jom Detox Jutawan

1- MAKAN SECARA SIHAT

3 Gaya Hidup Sihat Shaklee
Program Jom Detox Jutawan menerapkan gaya pemakanan secara sihat

Pelan pemakanan sihat termasuklah pilihan menyihatkan yang menekankan kepada pengambilan buah-buahan, sayur-sayuran, bijian penuh, dan produk susu bebas-lemak atau rendah-lemak.

Melalui Program Jom Detox Juwatan, para perserta diberikan dengan menu 7 hari detox. Untuk memudahkan para peserta, panduan senarai barang dapur juga akan disediakan.

Tak perlulah termenung sampai berjam-jam di pasaraya memikirkan nak beli apa sepanjang tempoh detox.

Sepanjang tempoh 17 hari detox, hidup awak akan dipenuhi dengan hidangan berkhasiat berwarna-warni yang akan "merubah badan awak kepada yang baru".

Baca: 5 Testimoni Bukti Kejayaan Program Jom Detox Jutawan

2. BERSENAM DAN CAPAI BERAT YANG SIHAT

3 Gaya Hidup Sihat Shaklee
Bersenam dan Capai Berat Badan Sihat dalam Program Jom Detox Jutawan

Jadikan aktiviti fizikal yang kerap dan teratur sebagai komponen utama program pengurusan kesihatan awak untuk menggalakkan kesihatan dan kesejahteraan menyeluruh dan mengurangkan risiko penyakit kronik.

Sepanjang tempoh berdetox awak akan dipandu untuk melakukan senaman. Ada senaman ringkas yang semua orang mampu buat dan ada juga senaman yang nampak ringkas tapi sebenarnya agak mencabar.

Inilah masanya untuk lihat kemampuan diri lakukan senaman!

3. SUPLEMEN SECARA BIJAK

3 Gaya Hidup Sihat Shaklee
Pengambilan Suplemen Sesuai Menyokong Proses Detoks

“Solusi Menyeluruh Detoks Shaklee” boleh diambil setiap hari sebagai supplemen pemakanan yang berzat dan ia juga membantu dalam menangani sisa toksik berlebihan di dalam tubuh. Toksin berlebihan berpotensi memberi kesan buruk akibat tekanan oksida. Dengan mengikut saranan dan panduan Coach Detox kami, awak mampu memperoleh kebaikan optimum melalui Program Jom Detox Jutawan ini.

Tidak seperti produk pencuci kolon atau laksatif, Solusi Menyeluruh Detox Shaklee menggunakan gabungan herba-herba dan nutrien semula jadi yang lain bagi menyokong proses detoksifikasi semula jadi. Mari kita lihat produk-produk di dalam set ini yang membantu memberi anda permulaan yang lebih segar!

DTX COMPLEX

Shaklee DTX Complex
DTX Complex

Dicipta untuk membekalkan nutrisi yang menyokong dan merangsang fungsi hati yang sihat.*

HERBLAX

Shaklee Herblax
Herblax

Digunakan secara tradisional untuk melegakan sembelit ringan dan untuk menyokong pergerakan usus.*

ALFALFA COMPLEX 


Shaklee Alfalfa Complex
Alfalfa Complex

Dikenali sebagai gudang nutrien. Akar tunjangnya mencecah sedalam 6 meter membekalkan pelbagai nutrien dan mineral.*

PEPPERMINT-GINGER PLUS

Shaklee Peppermint-Ginger Plus
Peppermint-Ginger Plus

Membekalkan herba semula jadi untuk memberi kelegaan kepada sistem penghadaman anda.*

Baca: 3 Pakej Pilihan Program Jom Detox Jutawan

*Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Ini adalah iklan produk ubat.

VIVIX

Shaklee Vivix
Vivix

Minuman botani lazat yang mengandungi campuran botani khas Shaklee termasuk ekstrak Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Eldeberi Eropah dan Lobak Ungu.

Kekacang mentah, Biji benih, avokado dan pir mengandungi lemak sihat yang penting, dimana ia membantu dalam memperlahankan proses penghadaman untuk memberi awak lebih tenaga dan rasa kenyang yang lebih lama. Oleh sebab itu kami tambahkan Cinch Shake Mix dalam Pakej Jom Detox Jutawan.

Baca: 7 Masalah Kesihatan Selesai Dengan Detox

CINCH SHAKE MIX

Cinch Shake Mix dihasilkan daripada soya bukan gmo adalah minuman yang lazat, pantas dan berkhasiat untuk anda. Ia membekalkan nutrien umpama satu hidangan lengkap serta mengandungi leusine bagi membantu mengekalkan otot untuk mencapai berat badan sihat.

Shaklee Cinch Shake Mix
Cinch Shake Mix
Program Jom Detox Jutawan satu program jangka masa pendek yang akan mendedahkan awak kepada gaya hidup lebih sihat yang awak akan teruskan selepas program detox tamat. Awak dah baca tentang kebaikan detoks, dan pastinya awak nak alaminya sendiri. Bagaimana untuk anda mulakan? Hubungi Nuha sekarang untuk sertai Program Jom Detox Jutawan sekarang juga.

Nuha Hayati
Pengedar Shaklee Sejak 2013
Contact: 017-4991289
FB: Nuha Hayati
IG: nuha.hayati

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Adbox