Blog Nuha Hayati

Rahsia Capai Bucket List Dengan Incentive Trip Shaklee

Capai Senarai Impian (Bucket List) dengan Shaklee, mulakan sekarang dan jangan bertanggguh lagi dah. Bucket list beri seseorang itu suatu arah tujuan dalam hidup. Ia pandu kita kepada perkara dan pengalaman baru. Bucket list juga memastikan tujuan dan fokus kita bergerak seiringan. Dengan fokus pada bucket list, ia akan memberi arah dalam hidup kita. "Go with the flow, no more!"

RAHSIA CAPAI BUCKET LIST DENGAN INCENTIVE TRIP SHAKLEE 


Incentive Trip Shaklee
Capai Percutian Percuma Tajaan Shaklee
Gambar dari: shaklee.com.my

All our dreams can come true if we have the courage to persue them.
                                                                                         -Walt Disney

Jom mulakan bisnes Shaklee sekarang! Shaklee menawarkan kehidupan yang lebih baik dengan kesihatan yang baik, mulakan bisnes kita sendiri, dan bina kehidupan yang diidamkan. Dalam entri sebelum ni Nuha dah kongsi insentif 3C yang Shaklee tawarkan pada semua pengedar. Meh baca kat sini.

Klik: 3C Janjikan Bisnes Shaklee Luar Biasa

Salah satu insentif yang Shaklee tawarkan selain cash dan car adalah convention. Tawaran ini terbuka kepada semua pengedar Shaklee berpangkat business leader yang berjaya melepasi mata persidangan (conference point) yang telah ditetapkan oleh pihak syarikat. Jumlah mata yang terkumpul akan melayakkan business leader dan ahli keluarga untuk melancong ke destinasi hebat yang ditawarkan oleh Shaklee samada dalam atau luar negara dan seluruh dunia!

Incentive Trip Shaklee
Makan Best di Jepun

Incentive Trip Shaklee
Berapa di Puncak Japanese Alps

Incentive Trip Shaklee
Berlayar dengan Kapal Cruise Terbesar Dunia

Untuk business cycle tahun 2019/2020, Shaklee tawarkan Seoul dan Switzerland sebagai destinasi perlancongan percuma. Ramai kan yang ada bucket list nak melancong ke Korea? Inilah masa terbaik untuk rebut peluang yang ada dan hit bucket list anda pergi ke Seoul secara percuma dengan perlancongan mewah bertaraf 5 bintang!

Incentive Trip Shaklee
Incentive Trip Shaklee 2019/2020 - Seoul Korea


Baca: Kenapa Orang Muda Kena Mulakan Bisnes Dari Awal

Atau Switzerland lebih menarik perhatian awak berbanding Seoul? Apa salahnya. Apa yang paling penting ialah tindakan. Mari join Nuha dan Team Excellenters di bawah payung besar #TeamJutawan kita realisasikan satu-persatu bucket list masing-masing melalui Shaklee.

Incentive Trip Shaklee
Incentive Trip Shaklee 2019/2020 - Switzerland

Incentive Trip Shaklee
Mulakan Hari Esok Hari Ini

Sebelum Nuha melibatkan diri secara serius dengan Shaklee Nuha selalu cakap macam ni,

Kan best kalau dapat pergi sana. Kan best dapat pergi sini. Untungnya dia dapat pergi sana. 

Sebenarnya dengan Shaklee Nuha pun mampu kecapi macam orang lain kecapi dan sebenarnya lebih daripada itu pun boleh. Cuma besar mana impian Nuha akan menentukan sejauh mana Nuha akan usaha ke arah itu. Nuha yakin setiap satu daripada bucket list Nuha akan dicapai melalui Shaklee dan peluang ini pun terbuka kepada awak juga.

Baca: 4 Kisah Kejayaanku Dalam Shaklee

Kepada yang belum baca kisah kejayaan Nuha sepanjang terlibat dengan Shaklee bolehlah singgah baca di link di atas. Sebenarnya Nuha sendiri tak sangka yang Nuha mampu capai kejayaan-kejayaan tersebut. Tapi Nuha dah pun buktikan yang Nuha boleh dan sekarang Nuha yakin sebenarnya Nuha boleh jadi lebih hebat daripada itu dengan izinNya.

Jom mulakan hari esok sekarang juga. Kita semua dilahirkan hebat. Sama-sama kita gunakan kehebatan yang Allah dah beri. Jangan pernah pandang rendah pada diri sendiri. Kalau awak dah jadi ahli Shaklee, hubungi upline awak sekarang supaya upline awak boleh guide awak untuk capai bucket list awak.

Untuk yang masih belum mendaftar keahlian Shaklee, awak boleh hubungi Nuha segera. Nuha akan aktifkan keahlian awak dan beri tunjuk ajar kepada awak untuk mulakan bisnes Shaklee. Nuha guide daripada A hingga Z sampai awak boleh uruskan bisnes dan bina team sendiri. Kita bina bisnes Shaklee bersama-sama, kita berjaya sama-sama. InshaAllah. Hubungi Nuha untuk mulakan bisnes Shaklee awak sekarang.

Nuha
Pengedar Shaklee Sejak 2013
Contact: 017-4991289 
FB: Nuha Hayati
IG: nuha.hayati

2 comments:

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Adbox