Blog Nuha Hayati

Vivix Shaklee VS Mona Vie & Xango

Assalamualaikum & hai..

Nuha nak share penulisan Master Farina Al-Khareid di laman FB beliau. 

*************************************************************************

Sy baca satu artikel drpd. feelexcellent.net tentang perbandingan antara Vivix Shaklee dgn Mona Vie dan Xango.

Cabaran Sihat Vivix - Xango, Mona Vie dan lain2.

Adalah tidak adil kepada yg cuba utk membandingkan Vivix dgn suplemen lain kerana anda tidak membuat perbandingan secara adil dan saksama. Sebagai contoh, jumlah kajian yg telah dilakukan terhadap Vivix adalah melebihi 2000 kajian, manakala jumlah kajian yg dilakukan terhadap Mona Vie hanyalah 47 dan Xango hanya 73 kajian sahaja.

Seterusnya adalah isu semulajadi. Produk semulajadi selain Vivix adalah Jus Tahitian Noni. Walau bagaimanapun, ia hampir tidak mempunyai kesan anti penuaan seperti Vivix yg mempunyai semua fungsi anti penuaan disamping banyak manfaat lain. 

Mungkin ada yg merasakan yg Vivix harganya lebih tinggi, namun amat memeranjatkan.. sebab Vivix tidaklah mahal seperti yg disangka. Malah Vivix adalah sangat murah apabila anda perlu menganbil hanya satu sudu teh Vivix setiap hari. Wah, sy rasa Shaklee adalah pilihan yg sangat tepat. Shaklee mempunyai suplemen anti penuaan terbaik di pasaran hari ini.

Tak perlu membazir wang anda. Sahut cabaran Vivix sebagai suplemen anti penuaan anda. Dapatkan yg terbaik kerana kesihatan anda adalah tidak ternilai.  

Nota tambahan: Saya tak kata suplemen2 lain tidak membantu. Saya hanya menunjukkan beberapa fakta yg suplemen selain Vivix adalah tidak lama taraf saintifiknya seperti Vivix. Semua kajian sains menunjukkan bahawa Vivix membantu sama funginya seperti suplemen lain dan lebih2 lagi apabila ianya berkaitan dengan kesihatan anda dan insan2 yg anda sayangi. 
Bagi saya, saya lebih suka kepada pemakanan dan kesihatan saya terutamanya apabila ianya lebih murah. Anda pula bagaimana?


 


Jadilah pengguna yg bijak.. pilihan adalah di tangan kita. Nuha pun semestinya buat pilihan yg terbaik utk diri & poket sendiri. Semestinya Vivix pilihan hatiku.. Dapatkan info lain Vivix di SINI dan SANA.

Info tambahan: PERCUMA keahlian Shaklee seumur hidup & cash rebate dengan pembelian 2 botol Vivix. 

Hubungi nuha utk sebarang pertanyaan dan pesanan.

Nuha
017-4991289 (sms/ whatsapp)
SID1017481
FB: nuha hayati

 

1 comment:

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Adbox