Blog Nuha Hayati

Gangguan Bekalan Air: Jug Penapis Air Bantu Bekalkan Air Bersih

Musim air paip main cak-cak ni memang nervous. Bekalan air yang datang bukan terus-terus dapat air yang jernih dan bersih. Silap hari bulan air jernih tapi bau klorin yang amat. Bagaimana untuk mendapat bekalan air bersih?

Assalamualaikum & hai.

GANGGUAN BEKALAN AIR: JUG PENAPIS AIR BANTU BEKALKAN AIR BERSIH

Kawasan Nuha antara yang terkesan dengan isu Empangan Semenyih. Apa pun terima kasih yang tak terhingga pada mereka yang bertungkus lumus berusaha agar bekalan air dapat disalurkan seperti sedia kala. 

Balik pada cerita bekalan air kotor tadi. Untung rumah yang dah ada penapis air. Alhamdulillah dapat air bersih. 

Tapi kalau buka paip air tak keluar, terpaksa tadah dalam bekas. Macam mana pulak nak bagi air tu lalu kat penapis air yang dipasang dari paip air? Ah sudah.

Sabar, Nuha ada penyelesaiannya. Dengan jug penapis Get Clean Water Shaklee, masalah anda akan selesai.
 

Jug penapis Get Clean Water Shaklee ni bukan sebarang jug tau. Setiap air yang masuk ke dalam jug ini akan melalui penapis yang diperbuat daripada blok arang tempurung kelapa. Penapis ini dapat menapis lebih 3000 bahan pencemar di dalam air. 

Jug penapis Get Clean Water ni wireless. Senang sangat nak guna, nak angkat ke hulu ke hilir mahupun dibawa travel, balik kampung, ataupun pergi berkelah sekalipun. Tak memerlukan bekalan eletrik.

Jug penapis Get Clean Water ni juga ada life meter yang fungsinya untuk menyukat kuantiti air yang telah ditapis. Setiap penapis boleh menapis kira-kira 303 liter air. Tak perlu ragu-ragu bila masa yang sesuai untuk tukar penapis.

Yang paling best jug penapis Get Clean Water Shaklee ni harganya memang best. Set permulaannya hanya RM460 disertakan dengan 3 penapis (hanya guna 1 penapis dalam 1 masa).

Hubungi Nuha sekarang untuk maklumat lanjut dan untuk tempahan jug penapis Get Clean Water Shaklee.

Nuha 
017-4991289 (call/ whatsapp/ telegram)
Shaklee ID: 1017481
FB: nuha hayati
IG: rakan_penyusuan_susu_ibu

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Adbox