Blog Nuha Hayati

Testimoni Set Mengandung Shaklee - Doktor Pun Kata Terbaik

Dari Set Kesuburan Shaklee, Set Mengandung Shaklee, Set Bersalin Shaklee dan Set Menyusu Shaklee, memang banyak review best-best tentang rangkaian suplemen Shaklee ni.

Assalamualaikum & hai.

Kelmarin ada seorang prospek whatsapp nuha bertanyakan Set Mengandung Shaklee. Jadi hari ini nuha nak kongsi satu lagi testimoni Set Mengandung Shaklee.

TESTIMONI SET MENGANDUNG SHAKLEE


"Assalamualaikum wbt. 

Kak Sue nak share sepanjang nak masuk 6 bulan kehamilan anak ke 3 ini dengan pengambilan Shaklee dan beza anak 1 dan 2 tak mengambil Shaklee hanya vitamin klinik. 

Sepanjang kehamilan ini Kak Sue tak pernah sekali pun kejang kaki. Tapi masa preggy terdahulu memang nangis-nangis kejang kaki. Alih kedudukan tidur je kejang, sejuk je kejang. Langsung tidak ada sepanjang kehamilan anak ke 3 ini. Sangat-sangat bersyukur. 

Selain itu Kak Sue punya HB nak cerita dulu preggy selalu merah dan paling baik pun sampai 11 gdl lebih je. 

Kini dengan Set Hamil Shaklee Kak Sue boleh capai 14.1 gdl. Doktor pun kata terbaik. Alhamdulillah.

Sepanjang hamil ke 3 ini juga Kak Sue tiada lansung makan vitamin doktor. Set Mengandung Shaklee sepenuhnya. Doktor dan nurse di klinik kesihatan semua tahu Kak Sue amalkan Shaklee dan mereka memang advice teruskan Shaklee. Tahap kesihatan Kak Sue sangat baik kata doktor. Alhamdulillah.


Dari segi kecergasan amat cergas menguruskan rumahtangga dan anak. Hanya ibu preggy kadang-kadang moody datang itu biasa. Namun dari segi keaktifan harian tugasan dan bisnes berjalan lancar. 

Sangat sarankan Set Mengandung Shaklee pada mereka semua yang bertanya melihat kecergasan Kak Sue.

Malah kulit pun nampak semakin cantik. Ramai perasan. Alhamdulillah.

Nak dikongsi banyak lagi. Rasanya cukup perkongsian kali ini. 

Terima kasih banyak-banyak."

-Puan Suriya Ahmad-

Kepada anda yang baru disahkan mengandung, sedang mengandung dan mencari suplemen terbaik untuk anda dan kandungan, nuha memang syorkan Set Mengandung Shaklee. Produk natural, selamat dan berkesan. InshaAllah servis nuha lengkap dari pre-sale hingga ke servis after-sale.

Nuha
017-4991289 (call/ whatsapp/ telegram)
Shaklee ID: 1017481
FB: nuha hayati
IG: rakan_penyusuan_susu_ibu

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Adbox