Blog Nuha Hayati

Bagaimana Suami Boleh Membantu Dalam Penyusuan Susu Ibu

Sokongan suami kepada isteri dalam menjayakan penyusuan susu ibu sedikit sebanyak membantu isteri lebih relaks, tenang dan gembira. Sokongan yang bagaimana yang suami boleh berikan kepada isteri masing-masing?

BAGAIMANA SUAMI BOLEH MEMBANTU DALAM PENYUSUAN SUSU IBU

Suami boleh gembirakan hati isteri dengan memberi hadiah, buat kejutan, dan sebagainya. Nakkan cara yang mudah tanpa perlu modal?

Suami Bantu Buat Kerja Rumah Bantu Menjayakan Penyusuan Susu Ibu

Kongsikan tanggungjawab menguruskan rumah dan bayi bersama isteri tersayang. Tawarkan bantuan kepada isteri dalam kerja-kerja harian di rumah seperti mencuci dan melipat pakaian, memasak dan membersihkan lantai. Siapa lagi yang isteri boleh harapkan kalau bukan suami.

Menguruskan segala hal rumah dan bayi secara sendirian bukanlah suatu yang mustahil bagi seorang isteri, tetapi isteri harus mengambil kira tanggungjawab sebagai "kilang susu" dan menjaga pengeluaran susu ibu sebaik mungkin.

Pengambilan suplemen yang bersesuaian amat digalakkan bagi melengkapi tubuh badan ibu dengan nutrisi sebagai seorang ibu menyusui dan membantu ibu lebih bertenaga, cergas dan ceria walaupun padat dengan tugasan harian.
Baca: Suplemen Ibu Menyusu

Hubungi Nuha untuk konsultasi penyusuan susu ibu, Produk Shaklee, atau jika ingin menambah pendapatan dengan Shaklee.

Nuha
017-4991289 (Call/ Whatsapp/ Telegram)
FB: Nuha Hayati
IG: nurul_hayati_hanisah

1 comment:

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Adbox