Blog Nuha Hayati

Promosi "The Radiant 4" Khas Untuk Wanita Anggun

Nuha nak berkongsi tentang tawaran best Shaklee untuk bulan ini, "The Radiant 4" istimewa untuk wanita-wanita yang mementingkan penjagaan kesihatan dalaman dan kecantikan. 

PROMOSI "THE RADIANT 4" KHAS UNTUK WANITA ANGGUN

Bulan ni Shaklee menawarkan promosi yang sangat best khas untuk kaum Hawa yang aktif dan ingin kekal sihat, cantik Dan bertenaga. Pastinya set ini sangat best dan berbaloi untuk anda miliki. 


Set The Radiant 4

Set "The Radiant 4" terdiri daripada:  

1) ESP Mixed Soy Protein Isolate Powder with Vanilla Flavour
2) Sustained Release Vita-C Plus
3) GLA Complex
4) Collagen Powder
5) Beg kertas "Discover Beauty Within" 
6) RM20 E-Discount Voucher x3

Setiap pembelian set "The Radiant 4" akan disertakan dengan satu (1) Beg Kertas "Discover Beauty Within" dan RM60 Baucar e-Diskaun (RM20 x 3). Sementara stok masih ada.

TERMA DAN SYARAT:

1) Setiap RM20 Baucar E-Diskaun boleh ditebus untuk pembelian seterusnya dengan belian minimum produk Shaklee sebanyak RM100 dalam satu resit.

2) Baucar e-Diskaun tidak sah bagi pembelian B Complex, produk dengan promosi (termasuk set "The Radiant 4" dan lain-lain promosi PWP dan promosi Merdeka special enrollment) dan alat bantuan jualan.

3) Baucar E-Diskaun adalah sah sehingga 15 Oktober 2017.

4) Baucar E-Diskaun adalah tidak layak untuk mendapat UV & PV. UV dan PV akan ditolak semasa penebusan.

5) Baucar E-Diskaun tidak boleh ditukarkan kepada wang tunai atau dipindah milik.

6) Baucar E-Diskaun tidak sah bagi pembelian set "The Radiant 4".

Nuha kongsikan serba-sedikit info produk-produk yang terkandung dalam Set "The Radiant 4" ini.

SET "THE RADIANT 4"

1) Shaklee Collagen Powder -
Untuk rasa lebih sihat, kulit lebih muda menawan



Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. 

Kolagen Shaklee bermolekul sangat ringan, kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.
 
Tujuh bahan utamanya termasuk, ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerangkerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.
 
Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja. 
 
* Berat molekul diukur dalam unit Dalton

2) ESP Soy Protein Isolate Powder - Membekalkan tenaga berkekalan dengan protein berasaskan tumbuhan yang berkualiti tinggi

ESP Soy Protein Isolate Powder merupakan sumber protein biologi yang lengkap berasaskan tumbuhan yang secara semulajadi rendah lemak, bebas kolestrol dan kaya dengan asid amino penting. Ia terbukti secara klinikal dapat mengekalkan tenaga berjam-jam lamanya.

Protein berasaskan tumbuhan berkualiti tinggi dengan kandungan 14gram protein soya dan 500mg kalsium bagi setiap hidangan ini amat baik untuk kesihatan jantung, membantu mengekalkan otot, memperbaiki tisu dan fungsi enzim dan hormon yang teratur.

3) GLA Complex - GLA, Vitamin E dan minyak biji bunga matahari

GLA (asid gamma linolenik) sering menjadi pilihan wanita untuk membantu mengekalkan kesihatan sepanjang kitaran haid bulanan. GLA ialah asid lemak omega-6 yang digunakan oleh tubuh untuk menghasilkan prostaglandin - bahan yang berperanan untuk mengawal atur pelbagai proses dalaman tubuh.

Selain minyak biji bunga matahari sebagai sumber asid lemak Omega-6, produk ini juga diperkaya dengan vitamin E bagi menyokong dan menguatkan sistem imun serta mengekalkan keutuhan sel. 

Menggalakkan kesihatan secara menyeluruh, menyokong sistem imun, minyak boraj mengandungi pati GLA semula jadi dalam bentuk yang mudah diserap.

4) Sustained Release Vitamin C- Bekalan Vitamin C semula jadi untuk kesihatan sepanjang hari

Shaklee Sustained Release Vita-C Plus menawarkan manfaat vitamin C tulen melalui kaedah penghantaran proprietari serba semula jadi yang berperanan melepaskan vitamin C secara berperingkat ke dalam tubuh. 

Vitamin C ialah nutrisi yang diperlukan untuk pelbagai fungsi termasuk ketahanan imun, integriti sel, kesihatan gigi, gusi, tulang dan fungsi tubuh secara amnya.

Hubungi Nuha untuk pesanan set "The Radiant 4" ini, konsultasi penyusuan susu ibu dan kesihatan, produk Shaklee, atau jika ingin menambah pendapatan dengan Shaklee. 

Nuha
017-4991289 (Call, WhatsApp, Telegram)
FB: Nuha Hayati
IG: nurul_hayati_hanisah

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Adbox