Blog Nuha Hayati

Nikmat Makan Vitamin Percuma Dengan Cash Rebate Shaklee

Bestnya bila dapat something free tambah-tambah pula kalau benda free tu something yang valuable, premium, dan berkualiti. Entry kali ni Nuha share peluang makan vitamin Shaklee secara percuma dengan cash rebate Shaklee. 

MAKAN VITAMIN PERCUMA DENGAN CASH REBATE SHAKLEE

Sebelum Nuha cerita macam mana caranya untuk awak dapat amalkan makan vitamin Shaklee secara percuma hanya dengan cash rebate Shaklee, Nuha nak share dulu pengalaman Nuha sendiri dapat makan vitamin percuma asbab cash rebate daripada Shaklee.

Ingat lagi 10 tahun dulu Nuha beli protein ESP untuk tambah susu badan. Lepas tu next purchase Nuha beli Alfalfa Complex. Masa tu masih beli guna duit sendiri dan Nuha tak tahu pun lagi pasal cash rebate Shaklee. 

Entah macam mana bila Nuha dapat kesan makin bertenaga, susu badan makin pekat dan makin bertambah asbab dari pengambilan protein ESP dan Alfalfa Complex, Nuha tak perasan Nuha start share experience Nuha amal produk Shaklee ni pada circle Nuha. Nuha cerita pada kawan-kawan, pada family. Slowly ada yang mula dapatkan produk Shaklee dari Nuha. Maksudnya diorang beli guna Id Shaklee Nuha. 

Cash Rebate Shaklee
Shopping vitamin Shaklee boleh dapat cash rebate

Bulan seterusnya tup tup pertengahan bulan ada duit masuk ke akaun bank Nuha. Daripada Shaklee awak!

Sungguh la Nuha tak sangka. Masa tu dapat dalam RM25 kalau tak silap. Tiba-tiba ada masuk duit dalam akaun of course la happy kan. Tak kisahla berapa pun jumlahnya. 

Nuha terus dapat cash rebate daripada Shaklee untuk bulan-bulan berikutnya hasil bercerita experience Nuha amal produk-produk Shaklee. Sampai satu tahap, cash rebate yang Nuha dapat tu buat Nuha dapat makan vitamin percuma. Eh best tau rasa dia. Cash rebate masuk ke akaun, lepas tu Nuha shopping Vitamin Shaklee guna duit tu. 

Cash Rebate Shaklee
Cerita pengalaman sendiri makan produk je awak

Haa tu la dia pengalaman Nuha makan vitamin percuma dengan cash rebate Shaklee sebelum Nuha decide untuk jadikan cash rebate Shaklee sebagai punca pendapatan Nuha selain jadi suri rumah sepenuh masa. Rasa macam ruang dan peluang tu datang dari langit je. Rezeki Nuha dapat asuh anak depan mata dan dalam masa yang sama dapat buat income dari rumah saja.

Selain Nuha, sebenarnya ada ramai lagi orang yang dapat makan vitamin percuma dengan cash rebate yang Shaklee bagi. Ok Nuha bagi contoh sikit. 

Cash Rebate Shaklee
Belian Vivix 2 botol boleh dapat cash rebate daripada Shaklee

Katakanlah awak hadiahkan mak awak 2 botol Vivix sempena Hari Ibu haritu. Total belian 2 botol Vivix ialah RM798. Cash rebate yang awak akan dapat adalah sebanyak 5% daripada purchase volume 2 botol Vivix tadi. Kira awak dapat cash rebate anggaran RM38.

Ok sudah sudah Nuha taknak cerita details pasal calculation cash rebate ni. Cuma nak kata makin banyak yang awak shopping dengan Shaklee, makin banyak la cash rebate yang awak akan terima. Yeay! 

Cash rebate Shaklee ni bukan kata ahli yang berbisnes je layak dapat, ahli Shaklee yang tak minat nak bisnes pun boleh sama layak dapat cash rebate tau. 

Biasa kalau shopping vitamin sekali banyak untuk seisi family, ha masa tu purchase volume lebat kan. Ada rezeki dapat cash rebate lebat dari Shaklee boleh repurchase vitamin dengan cash rebate tu. 

Cash Rebate Shaklee
Shopping banyak, lagi banyak dapat cash rebate. Best kan

Rasanya setakat ni dulu cerita Nuha pasal nikmat makan vitamin percuma dengan cash rebate Shaklee. Ada rezeki lagi nanti Nuha cerita lagi ya.

Hubungi Nuha sekarang untuk awak tahu lebih lagi tentang peluang makan vitamin percuma dengan cash rebate Shaklee, konsultasi Supplement Shaklee atau jika ingin menambah pendapatan dengan Shaklee. 

#NextlevelBlogging #Shakleetriumph2023 #Shakleethrive2023 #SetRahmahShaklee2023

Nuha Hayati
Pengedar Shaklee Kuala Selangor
Instagram: nuha.hayati
Tiktok: nuha.hayati

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Adbox