Blog Nuha Hayati

Set Hello New You Dan Vivix Shaklee Untuk Kurus

Kuruskan badan, miliki bentuk badan menawan, kembalikan keyakinan diri, alami peningkatan tenaga yang luar biasa, improve sistem pencernaan dan lebih fokus dengan Set Hello New You dan Vivix Shaklee. 

SET HELLO NEW YOU SHAKLEE 

Program dalam Set Hello New You mudah untuk awak sertai dengan penggabungan pelan berpuasa yang flexibel dengan pemakanan dan produk-produk bernutrisi yang seimbang bagi membantu awak urus berat badan dengan berkesan, penuhi nafsu makan tanpa berlapar, kekal bertenaga dan sihat sepanjang program ini. 

Set Hello New You
Set Hello New You Shaklee

Hello New You selamat, semulajadi dan berkesan dengan menggalakkan pengurusan berat badan yang lestari dengan mengambil kira nutrisi yang tubuh badan awak perlukan dan bukan semata-mata kepada solusi sementara. 

Set Hello New You tiada pemanis tiruan, tiada pewarna tiruan, tiada pengawet tiruan, tiada perisa tiruan, produk berasaskan bahan bukan GMO, rendah glisemik dan tanpa gluten. 

Jom scroll down satu persatu nutrien-nutrien penting untuk membantu awak mendapatkan bentuk badan yang menarik, menurunkan berat badan dan meningkatkan kesihatan untuk tubuh badan yang bertenaga dan kulit yang lebih berseri secara semulajadi. 

1. Lecithin - Lemak Sihat yang Awak Perlukan

Lecithin sangat terkenal sebagai "fat emulsifier", iaitu menguraikan lemak menjadi molekul-molekul kecil untuk penghadaman. Lecithin banyak digunakan dalam diet yang sihat untuk menggalakkan pengurangan berat badan. 

Ia membantu dalam mempercepatkan pemecahan lemak, membantu keseluruhan proses dan seterusnya meningkatkan metabolisme badan. Lechitin ditukarkan menjadi asetilkolina yang diperlukan untuk mengekalkan tubuh yang sihat dan menggalakkan penggunaan lemak sebagai tenaga. 
Set Hello New You
Lecithin dalam Set Hello New You

2. Minyak Ikan Omega 3 - Omega Guard

Kajian menunjukkan bahawa Omega-3 membantu dalam mancapai tahap lemak badan yang sihat dengan meningkatkan kadar metabolisme - kadar kalori yang dibakar oleh badan dalam sehari. 

Omega 3 juga meningkatkan kadar proses pembakaran lemak, memperbaiki peredaran darah ke otot badan semasa bersenam dan meningkatkan lagi keupayaan badan untuk membakar lebih banyak lemak. Plus, Omega-3 mengawal tahap lemak terkumpul yang sihat daripada makanan yang kita makan setiap hari. 

Set Hello New You
Omega Guard dalam Set Hello New You

2 hormon utama yang bertanggungjawab memberi rasa kenyang dan lapar; ghrelin dan leptin. Dengan mengamalkan diet yang sihat dan pengambilan Omega-3 secukupnya dikatakan dapat mengawal dua hormon ini dan meningkatkan rasa kenyang yang lebih lama selepas makan. 

3. Cinch Mixed Soy Protein Shake 

Cinch Mixed Soy Protein Shake adalah minuman yang sangat sedap, mudah dan berkhasiat untuk awak. Ia membekalkan nutrien ibarat awak makan satu hidangan lengkap! Ia kaya dengan protein dan kalsium, mengandungi serat yang tinggi, iaitu 6g dalam setiap sajian untuk meningkatkan rasa kenyang yang lebih lama, tanpa kolesterol dan diperkaya dengan leusin. 

Set Hello New You
Ada 3 perisa lazat Cinch Mixed Soy Protein Shake dalam Set Hello New You; Chocolate Caffe Latte dan Vanilla 

Antara manfaat Leusin yang telah dibuktikan dalam kajian adalah:

  • Menggalakkan pengeluaran otot
  • Menyokong pertumbuhan otot tanpa lemak
  • Menyokong pemulihan otot 
  • Mengurangkan keletihan otot selepas bersenam

Leusin sangat-sangat diperlukan untuk awak yang nak mengawal berat badan, mengekalkan otot tanpa lemak, dan yang nak ambil makanan dengan cepat dan berkhasiat selepas melakukan senaman. 

4. Herblax

Campuran proprietari Herblax termasuk daun senna, yang banyak digunakan secara tradisional sebagai laksatif semulajadi. Herblax membantu melegakan sembelit yang dihadapi semasa melakukan Intermittent Fasting yang disebabkan oleh kekurangan pengambilan cecair dan serat.  

Set Hello New You
Herblax dalam Set Hello New You 

Untuk mendapatkan best result dengan Set Hello New You Shaklee, Nuha sangat advice awak include sekali polifenol dalam diet awak. Polifenol paling banyak dijumpai dalam tumbuhan berwarna gelap seperti anggur dan elderberry. Jumlahnya tinggi di dalam biji dan kulit buah. Secara generalnya, polifenol memberi manfaat Anti-oxidant, Anti-Inflammatory, Anti-Diabetic dan Anti-Angiogenesis dan banyak lagi manfaat lain. 

Anti-Angiogenesis ialah satu proses di mana badan kita memotong dan menghancurkan salur darah yang ada pada sel-sel tidak normal termasuklah sel kanser, tumor dan berita baiknya; termasuklah juga lemak. Terdapat salur darah pada lemak di badan kita. Apabila kita makan makanan yang ada Anti-Angiogenesis, kita akan membantu untuk "cut off" salur darah tu. 

Secara amnya kita akan mula rasa kenyang dalam masa 20 minit selepas makan. Tapi, kebanyakan daripada kita lambat nak rasa kenyang disebabkan signal kenyang tu sampai lambat. So, in order untuk bagi signal kenyang tu sampai ke otak on time, ambillah makanan yang mengandungi polifenol. 

Polifenol membantu dalam memulihkan semula pankreas. Bila pankreas sihat, metabolisme gula, insulin dan lain-lain semuanya akan normal. Insulin sensitivity pun akan kembali normal. Polifenol juga mengandungi brain protective effect. Otak akan dipulihara dan awak tidak akan teringat-ingatkan makanan. 

Set Hello New You
Vivix dalam Set Hello New You

Vivix merupakan minuman botanikal kaya dengan polifenol yang terdiri daripada campuran botani khas Shaklee termasuk ekstrak Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Eldeberi Eropah dan Lobak Ungu. 

FEEDBACK PENGGUNA SET HELLO NEW YOU SHAKLEE

Set Hello New You
Aida Suhana Ismail
Turun 10kg

Saya memang suka makan makanan manis. Tanpa disedari, berat badan saya semakin meningkat sehingga menyebabkan stamina saya merosot dan cepat berasa penat. Tumit saya juga berasa sakit apabila berjalan. Sejak diperkenalkan dengan Shaklee, saya tidak lagi menoleh ke belakang kerana apa yang saya perolehi kini lebih banyak daripada apa yang saya hilang. Saya berasa lebih bertenaga, kulit lebih berseri dan saya turut mengamalkan pemakanan sihat. Anda perlu bertekad memulakan perjalanan menurunkan berat badan untuk lebih sihat dan meneruskan usaha untuk merubah penampilan diri anda!

Set Hello New You
Fazliana Jamil
Turun 6kg

Saya menyedari stamina saya berkurangan apabila berat badan bertambah sehingga telah melemahkan semangat saya. Tidak dapat saya gambarkan perbezaan menakjubkan yang saya lalui dengan produk-produk Shaklee yang mambantu saya menurunkan berat badan secara lestari. Amalan pemakanan sihat juga memainkan peranan penting. Paling saya suka apabila saya berasa hebat dan lebih bertenaga!

Jujur cakap Nuha rasa wow sangat tengok transformation pengamal Set Hello New You Shaklee dan Vivix. Orang kata bukan review yang dibuat-buat. 

Kurus dapat, kesihatan pun makin bertambah baik. Itu yang kita semua mahukan. 

PROMOSI SET HELLO NEW YOU SHAKLEE

Cepat-cepat dapatkan Set Hello New You sekarang untuk awak nikmati penjimatan sehingga RM325!

Set Hello New You
Promosi Set Hello New You

Dengan belian Set Hello New You, awak akan dapat banyak gifts ekslusif daripada Shaklee

Cinch Mixed Soy Protein Shake perisa vanila bernilai RM190
1 shaker hijau bernilai RM18.75
Keahlian Shaklee bernilai RM35
Penghantaran percuma bernilai RM10

Promosi hebat ini sedang berlangsung sekarang sehingga 31 Mei 2023 dan sementara stok masih ada. Set Hello New You sangat fast selling nak-nak lagi sebab ada promosi dahsyat macam ni. Make sure awak bertindak cepat ya. 

Hubungi Nuha sekarang untuk dapatkan Set Hello New You dan Vivix, konsultasi Supplement Shaklee yang lain atau jika ingin menambah pendapatan dengan Shaklee. 

#NextlevelBlogging #Shakleetriumph2023 #Shakleethrive2023 #SetRahmahShaklee2023

Nuha Hayati
Pengedar Shaklee Kuala Selangor
Instagram: nuha.hayati
Tiktok: nuha.hayati



*Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

1 comment:

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Adbox