Blog Nuha Hayati

Renewal Mudah Dengan Shaklee

Once awak key in personal details untuk jadi ahli Shaklee, maka awak akan jadi sebahagian daripada keluarga besar Shaklee.  Entry kali ini Nuha nak kongsi tentang renewal Shaklee. 

RENEW KEAHLIAN SHAKLEE PALING MUDAH

Cerita pasal keahlian ni kan. Biasa kita pergi mall atau kedai kita berpeluang untuk jadi ahli atau biasa kita sebut member. Dialog biasa cashier masa kita kat kaunter pembayaran;
“Cik ada kad/ keahlian/ member?”

Haaa biasa kan dapat soalan macam ni. Ramai memilih untuk jadi member atas segala kelebihan yang kedai/ syarikat tawarkan. Dan menjadi kebiasaan juga untuk setiap keahlian akan ada tarikh luput @ expiry date. Makanya ahli tersebut perlulah perbaharui keahlian untuk make sure keahlian tu kekal aktif dan ahli akan terus layak dapat segala keistimewaan yang ditawarkan. 

Renewal Shaklee
Dah renew keahlian Shaklee ke tu?


RENEWAL KEAHLIAN SHAKLEE

Untuk Shaklee, tarikh tamat keahlian adalah pada tarikh lahir ahli sama macam lesen memandu kita tamat tempoh. Memang senang nak ingat. Asal birthday je, mesti nak kena renew dua benda; lesen memandu & keahlian Shaklee.

Ahli Shaklee boleh mula renew keahlian dalam masa 3 bulan sebelum tarikh lahir atau dalam masa 3 bulan selepas tarikh lahir. Panjang masa yang company bagi untuk renew keahlian. Takde lah orang kata ngam-ngam birthday wajib pergi renew. 

CARA RENEWAL MUDAH DENGAN SHAKLEE

Mudah je caranya. Setiap ahli akan dapat renewal percuma dengan pembelian mana-mana produk Shaklee. Ye awak. Memang percuma. 

Awak beli even 1 produk Shaklee sekali pun, terus aktif semula keahlian awak. 

Nak beli produk Shaklee tu macam biasalah ada 3 options untuk awak:

1) Login ke website www.shaklee.com.my
2) Walk in mana-mana Shaklee Shop
3) Call Shaklee Customer Service di 03-56223188

Renewal Shaklee
Free renewal itu benar ya


Awak boleh minta upline atau orang yang bantu awak daftar keahlian Shaklee awal-awal dulu untuk bantu setelkan proses renewal Shaklee ni. Benda simple kita kasi zass je awak. Macam Nuha personally memang akan assist renewal Shaklee member yang mendaftar dengan Nuha. 

Nuha check dalam online sistem Shaklee mana-mana ahli yang dah nak sampai tarikh expiry. Contact dia dan inform. Sambil-sambil tu indirectly Nuha dapat tahu la kan birthday downline Nuha tu. Sampai ke birthday dia Nuha boleh contact and wish Happy Birthday sambil-sambil remind pasal renewal Shaklee. 

Gitulah antara aktiviti bisnes yang Nuha dan Shaklee bisnes builder lain biasa buat. Bukan la kata aktiviti marketing & menjual semata-mata, kita sambil-sambil membina silaturrahim. 

Rasanya setakat ni dulu Nuha share pasal renewal Shaklee membership. Kepada downline Nuha/ ahli Shaklee yang mendaftar dengan Nuha, awak boleh contact Nuha untuk check status keahlian awak masih aktif atau dah perlu renew. 

Hubungi Nuha sekarang untuk pembelian dan konsultasi produk kesihatan Shaklee atau jika ingin menambah pendapatan dengan Shaklee. 

#NextlevelBlogging #Shakleetriumph2023 #Shakleethrive2023 #SetRahmahShaklee2023

Nuha Hayati
Pengedar Shaklee Kuala Selangor
Instagram: nuha.hayati
Tiktok: nuha.hayati

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Adbox