Blog Nuha Hayati

Bila Anda Akan Mengandung?

Mengandung, mimpi mengandung, mengandung luar rahim, tanda-tanda mengandung, mengandung anggur, tanda-tanda mengandung minggu pertama, mengandung lima minggu, mengandung kembar, baju ibu mengandung dan lain-lain lagi carian yang berkaitan dengan mengandung.

Assalamualaikum & hai.

Kelmarin nuha bagi cadangan kepada seorang wanita yang ingin hamil. Bekas rakan sekerja nuha yang sudah lebih 4 tahun berkahwin namun masih belum dikurniakan rezeki untuk menimang cahaya mata.

Nuha cadangkan puan tersebut untuk mengamalkan Gla Complex dan Set Mengandung Lengkap.

Baca: 11 Manfaat Utama Gla Complex

Kenapa Set Mengandung Lengkap?

Sebab Set Mengandung Lengkap adalah alternatif yang menyediakan nutrisi lengkap kepada ibu dan bayi dalam kandungan.

Tetapi mengapa wanita belum mengandung mengamalkan Set Mengandung?

Amalan pemakanan tambahan (supplement) adalah untuk kesihatan tubuh badan. Dengan mengamalkan Set Mengandung Lengkap, ianya adalah persediaan untuk badan yang sihat dan sesuai untuk mengandung. Apabila badan cukup nutrisi, sihat dan sesuai untuk mengandung, maka peluang untuk mengandung akan lebih tinggi.

Badan sihat, hormon teratur, (ovum) telur yang dihasilkan inshaAllah normal dan sihat sempurna. Mudah-mudahan apabila badan sihat dan bersedia, Allah izinkan wanita tersebut untuk mengandung.

Anda tahu bilakah masanya anda akan mengandung?

Pastinya tidak. Jadi persediaan untuk mengandung itu mesti dibuat untuk menjadikan bakal ibu mengandung memenuhi kriteria sebagai seorang ibu mengandung.

Allah maha mengetahui. Allah tidak memberi seseorang wanita itu mengandung andai wanita tersebut belum bersedia (sihat fizikal dan mental, emosi yang stabil dan sebagainya).

Diskaun 5% Set Mengandung Shaklee
Diskaun 5% Set Mengandung Shaklee
YES Pack (Set Mengandung Lengkap) dengan 5% diskaun. Inilah Set Mengandung Lengkap yang bekas rakan sekerja nuha mula amalkan bermula semalam. Mohon rakan blogger turut sama mendoakan bekas rakan sekerja nuha dimurahkan rezeki kesihatan dan rezeki ingin mendapat cahaya mata, inshaAllah.

Baca: Tawaran Vitalea Percuma

Hubungi nuha untuk konsultasi penyusuan susu ibu & kesihatan, produk Shaklee, atau jika ingin menambah pendapatan dengan Shaklee.

Baca: Promosi Shaklee Jun 2015



Nuha
017-4991289 (sms/ whatsapp)
SID1017481
FB: nuha hayati
IG: hayati_nuha 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Adbox