Blog Nuha Hayati

Susu Ibu Pulihkan Sakit Mata

Apakah penawar untuk sakit mata? Antara tanda-tanda awal sakit mata adalah mata yang kemerahan, mata seakan-akan berair, anda sering ingin menggosok-gosok mata (gatal) dan tahi mata yang lebih banyak daripada biasa.

Assalamualaikum & hai.

Banyak hari nuha berhutang entry dengan pembaca-pembaca blog ini. Hari ini nuha nak berkongsi cerita tentang sakit mata.

SUSU IBU PULIHKAN SAKIT MATA

Awal bulan Jun, nuha dan keluarga ke Pasir Gudang, Johor atas tujuan menghantar salah seorang adik suami (Hanisah) yang melanjutkan pelajaran di UiTM Pasir Gudang.

Susu Ibu Pulihkan Sakit Mata
Susu Ibu Pulihkan Sakit Mata - Google
Malam kedua di sana, adik bongsu suami (Syahirah) dijangkiti sakit mata. Mungkin disebabkan sedikit panik dengan perubahan warna mata yang kemerahan dan rasa tidak sedap badan, Syahirah kelihatan lemah dan tidak bermaya.

Nuha berikan Syahirah sebiji Sustained Release Vitamin C untuk ditelan. Mudah-mudahan imun badannya bertambah dan melawan virus yang menjangkiti matanya.

Baca: 7 Manfaat Utama Sustained Release Vitamin C

Pernah dengar petua orang tua "Titiskan Susu Ibu Pada Mata yang Sakit"..? Nuha memang pernah dengar tapi belum ada pengalaman berbuat demikian samada untuk diri sendiri mahupun kepada orang lain. Malam tersebut, nuha perahkan sedikit susu badan ke dalam cawan untuk dititiskan ke dalam mata Syahirah.

Ibu mertua yang titiskan susu badan nuha ke mata Syahirah. Macam letak eye more. Nuha jadi pemerhati saja. Huhu.

Keesokan harinya mata Syahirah telah sembuh dan tidak lagi merah. Alhamdulillah, sembuh dengan izinNya berikhtiarkan Sustained Release Vitamin C dan susu ibu.

Nuha mengamalkan Sustained Release Vitamin C, B Complex dan Alfalfa Complex sepanjang tempoh travel. Jadi susu badan nuha juga mengandungi kesemua khasiat supplement yang nuha amalkan.

Istimewa bulan ini, promosi Sustained Release Vitamin C untuk anda :)

Baca: Tawaran Vitalea Percuma

Hubungi nuha untuk konsultasi penyusuan susu ibu & kesihatan, produk Shaklee, atau jika ingin menambah pendapatan dengan Shaklee.

Baca: Promosi Shaklee Jun 2015



Nuha
017-4991289 (sms/ whatsapp)
SID1017481
FB: nuha hayati
IG: hayati_nuha 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Adbox