Blog Nuha Hayati

RM1.03 Sehari Untuk Kulit Cerah

Kulit cerah dan gebu, kulit cerah alami, kulit cerah dari dalam, kulit cerah seluruh badan, rahsia kulit cerah berseri, rahsia kulit cerah artis, dan rahsia kulit cerah, dan kulit cerah dengan Shaklee. Ramai yang mahukan kulit yang cerah terutamanya kaum wanita. 

Assalamualaikum & hai.

Kulit yang cerah boleh menambah keyakinan diri, atau kelihatan lebih cantik dan menawan? Tetapi ramai orang putih yang mahukan kulit yang sedikit gelap (tanned). Selera dan kegemaran individu berbeza. 


Modal Serendah RM1.03 Sehari Untuk Kulit Cerah
Modal Serendah RM1.03 Sehari Untuk Kulit Cerah
Untuk anda yang inginkan kulit tubuh yang cerah berseri, ini adalah beberapa panduan yang boleh anda gunakan dalam memilih produk kecantikan.

PANDUAN MEMILIH PRODUK KECANTIKAN

1) Teliti dan kaji setiap kandungan dalam produk
2) Pastikan produk mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM)
3) Pastikan produk berasaskan bahan alami (semulajadi)
4) Lihat harganya

Ramai wanita yang terliur dengan produk pencerah yang menawarkan harga yang murah, apalagi jika produk tersebut dapat mencerahkan kulit dalam masa yang singkat. Anda harus berhati-hati kerana kemungkinan besar produk tersebut boleh membahayakan kesihatan dan tekstur kulit anda.

Adalah lebih baik jika anda laburkan duit dengan membeli produk yang sedikit mahal, tetapi kesihatan dan kulit anda tetap terjaga. Nuha yakin pengguna-pengguna bijak lebih mementingkan kesihatan berbanding kecantikan.

Walau bagaimanapun, anda masih boleh memiliki kulit yang cerah dan cantik dengan bermodalkan RM1.03 sehari dengan produk yang selamat, mendapat kelulusan KKM dan pastinya berasaskan bahan-bahan organik. 


RM1.03 SETIAP HARI UNTUK KULIT CERAH

Cerahkan kulit anda hanya dengan mengamalkan Vitamin C. Sesetengah individu lebih cenderung untuk menggunakan produk luaran. Namun, tahukah anda bahawa penggunaan produk dalaman akan memberikan anda kecantikan daripada dalam (inner beauty).

RM1.03 Sehari Untuk Kulit Cerah
RM1.03 Sehari Untuk Kulit Cerah

Disamping mendapat kulit yang cerah berseri, individu yang mengamalkan Vitamin C juga akan mendapat 6 manfaat lain (kecantikan dan kesihatan). Pelaburan RM1.03 setiap hari adalah sangat berbaloi kerana anda bukan membelanjakan RM1.03 untuk satu tujuan, tetapi anda melabur untuk 7 manfaat.


Tahniah nuha ucapkan kepada anda yang mengambil peluang merebut promosi Sustained Release Vitamin C yang sedang berlangsung sekarang hingga 30 Jun ini. Anda akan sihat dan cantik menjelang Syawal nanti, inshaAllah.

Baca: Tawaran Vitalea Percuma

Hubungi nuha untuk konsultasi penyusuan susu ibu & kesihatan, produk Shaklee, atau jika ingin menambah pendapatan dengan Shaklee.

Baca: Promosi Shaklee Jun 2015



Nuha
017-4991289 (sms/ whatsapp)
SID1017481
FB: nuha hayati
IG: hayati_nuha 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Adbox