Blog Nuha Hayati

5 Sebab Kenapa Shaklee Supplements Terbaik Di Malaysia

Tahu tentang kewujudan Brand Shaklee adalah satu nikmat. Bertambah nikmat bila diberi rezeki untuk mengamalkan Shaklee Supplements, brand supplement terbaik di Malaysia. Nampak simple je kan tapi maknanya sangat besar. Ada orang langsung tak tahu tentang Shaklee, ada orang tahu tapi belum diilhamkan untuk mengamalkan, ada orang berubah kesihatan dan kehidupannya asbab Supplement Shaklee.  

5 SEBAB KENAPA SHAKLEE SUPPLEMENTS TERBAIK DI MALAYSIA


1) Pemenag Malaysia's Trusted Brand Gold Award Kategori Vitamins & Health Supplements

Shaklee Supplements Terbaik di Malaysia
Gold Award Kategori Vitamin & Health Supplements 

Brand Shaklee telah dinobatkan sebagai salah satu Trusted Brand Malaysia selama 2 tahun berturut-turut (2021 dan 2022) berdasarkan survey yang dijalankan oleh Reader's Digest Malaysia. 

Survey ni bukan ada pilihan jawapan A B C D then orang tinggal pilih je tau. Soalan-soalan dalam survey Reader's Digest adalah soalan open ended. Bila pengguna vote sesuatu brand, maksudnya itulah brand yang keluar fikiran dia. 

Pengguna vote Shaklee Supplements sebab brand Shaklee ni terbaik la kan? 


2) Jenama Shaklee Menjaga Kesihatan Rakyat Malaysia Selama Lebih 25 Tahun

Kalau kita fikir secara logik, sesuatu brand atau produk tu akan tetap ada dalam pasaran selagi ada permintaan. Permintaan yang consistent sebab brand atau produk tu bagus. Sebab tu pengguna setia guna produk yang sama untuk jangka masa yang panjang.

Dr. Forrest C. Shaklee mencipta multivitamin pertama dunia pada tahun 1965. Dan multivitamin yang sama masih kekal wujud sampailah ke hari ni tahun 2023. Dah lebih 100 tahun usia multivitamin tu. 

Shaklee Supplements Terbaik di Malaysia
Multivitamin Pertama Dicipta oleh Dr Forrest C. Shaklee masih wujud hingga kini

Jenama Shaklee dah masuk ke pasaran Malaysia lebih dari 25 tahun lamanya dan masih bertahan sampai ke hari ini. Ini indications yang sangat clear membuktikan yang Shaklee Supplements Terbaik di Malaysia.  


3) Shaklee Supplements Selamat untuk Rakyat Malaysia

Company sangat ambil berat isu kualiti dan keselamatan Shaklee Supplements yang dihasilkan. Shaklee menjalankan lebih 100 000 ujian kawalan kualiti setiap tahun untuk pastikan kualiti produk terjamin. Sangat banyak.

Shaklee Supplements Terbaik di Malaysia
Supplement Selamat untuk Rakyat Malaysia

Nak buat ujian ni semua perlukan modal dan modalnya bukan kecil. Tapi Shaklee sanggup berhabis duit semata-mata nak pastikan kualiti produk terjamin. 

"Kami membuat produk yang lembut kepada alam sekitar dan tidak pernah membuat ujian ke atas haiwan. Saya tidak akan mencipta produk yang akan merosakkan satu sel tisu di dalam badan."

Dr Forrest C. Shaklee
Pengasas Shaklee Corporation


4) Shaklee Supplements Terbukti dan Berkesan 

Kalau nak kata pasal produk berkesan rasanya semua pihak boleh claim produk yang dia keluarkan berkesan. Tambah pula dengan review dan testimoni. Benda boleh buat, apa ada hal kan. 

Tapi di Shaklee, semuanya proven in paper. Company ada lebih daripada 135 kajian klinikal, kertas saintifik dan pembentangan termasuklah Kajian Landmark dan Kajian Telomere. 

"Kajian Landmark dan Telomere menunjukkan bahawa populasi Shaklee sangat sihat daripada populasi umum."

Dr. Elizabeth Blackburn
Pemenang Hadiah Nobel dalam Perubatan 2009

Shaklee Supplements telah terbukti berkesan melalui para atlet yang dikuasakan oleh Shaklee menang 137 pingat emas, perak dan gangsa dalam perlawanan. Shaklee Supplements juga diambil oleh angkasawan NASA yang berada di angkasa lepas. Bukan biasa-biasa Supplement Shaklee ni. 

Banyak lagi proven result hasil mengambil Shaklee Supplements. Nuha sendiri ada kisah Shaklee Effect semasa journey relaktasi penyusuan susu ibu 10 tahun lepas. Nuha memang sangat bersyukur sebab dolorongkan untuk cuba supplements terbaik di Malaysia ni. 

Ramai juga yang berjaya mengawal dan menurunkan berat badan dengan Set Kurus Shaklee. Ini semua proven result yang bukan dibuat-buat.  

5) Harga Shaklee Supplements Sangat Murah

Nuha tak kata murah tau. Tapi Nuha kata sangat murah. Kenapa boleh jatuh level sangat murah?

Dengan bahan-bahan yang berkualiti tinggi, bermacam-macam jenis ujian yang dibuat untuk pastikan end produk adalah yang terbaik, produk yang selamat dan berkesan, harga Supplements Shaklee adalah sangat murah. 

Mungkin ada yang compare Shaklee dengan jenama lain. Tapi bila ada yang nak buat comparison, compare sekali segala behind the scenes of the product then awak akan setuju dengan Nuha yang Shaklee Supplements terbaik di Malaysia dari segi harga dan kualitinya. 

Hubungi Nuha untuk konsultasi Supplement Shaklee atau jika ingin menambah pendapatan dengan Shaklee. 

#ShakleeThrive2023 #ShakleeTriumph2023 #ProjekBlogMega #ProjekDuitRaya #SahurSimpleZatPadu

Nuha Hayati
Pengedar Shaklee Kuala Selangor
Instagram: nuha.hayati
Tiktok: nuha.hayati

2 comments:

  1. Harga supplement Shaklee mmg berpatutan dengan kualitinya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah, betul tu sangat berpatutan

      Delete

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Adbox