Blog Nuha Hayati

Cara Makan Set Puasa Shaklee 2023 Yang Betul

Ramai yang dah grab promosi Set Puasa Shaklee 2023 untuk Ramadan tahun ni. Entry kali ini Nuha kongsikan cara makan yang betul Set Puasa 1-2-3 Shaklee. 

CARA PENGAMBILAN SET PUASA 1-2-3 SHAKLEE YANG BETUL

Kalau sebut pasal puasa, Nuha yakin semua orang akan nakkan badan yang bertenaga hingga ke petang, rasa kenyang yang lebih lama supaya bertahan sepanjang hari puasa dan kekal hidrat. Barulah tak melepek je hari-hari sepajang kita berpuasa kan. Orang kata nakkan hari yang produktif walaupun dalam tempoh berpuasa.

Cara Makan Set Puasa Shaklee 2023
On going promotion: Set Puasa 1-2-3 Shaklee

InshaAllah, puasa awak akan lebih bererti dengan Set Puasa Shaklee. Nah Nuha kongsikan cara makan Set Puasa 1-2-3 Shaklee 2023 yang betul. 

Cara Makan Set Puasa Shaklee 2023
Cara Makan Set Puasa 1-2-3 Shaklee 2023

Awak follow je guide dalam poster kat atas ni. 

Set Puasa Shaklee sebenarnya ibarat awak makan hidangan yang lengkap segala nutrisi seimbang dan berkhasiat yang badan awak perlukan tapi versi minum. Minum je semua zass awak dapat semua zat yang badan awak perlukan.

Untuk Cinch Shake, Nuha personally suka bancuh dengan air sejuk je sebab terpaling mudah dan rasa Cinch Shake ni memang terpaling tak mengecewakan. Lagi mudah Nuha biasanya akan mixkan Cinch Shake bersama-sama dengan ESP. Kalau Nuha terrajin sikit Nuha blend dengan kurma. Kurma tu sebaiknya rendam overnight, kasi dia kembang dan lembut.
 
Waktu sahur, memang wajib ambik Performance Drink. Nuha biasa bancuh Performance Drink ni alone, tak campur dengan ESP ataupun Cinch Shake. Kalau mix pun, Nuha akan mix dengan Cinch Tea Mix. Powerfull mix!

Tak ada lah kejadian mengantuk and lesu waktu tengahari. Ada juga yang ambil Cinch Tea Mix lepas berbuka sebab nak terawih dan sambung dengan ibadah-ibadah yang lain lagi. 

Untuk awak yang nak fokus turunkan berat badan waktu bulan puasa ni, paling best awak ambil Set Puasa Shaklee plus few produk lain dalam Set Kurus Shaklee

Hubungi Nuha untuk dapatkan Promosi Set Puasa Shaklee, konsultasi Supplement Shaklee yang lain atau jika ingin menambah pendapatan dengan Shaklee. 

#ShakleeThrive2023 #ShakleeTriumph2023 #ProjekBlogMega #ProjekDuitRaya #SahurSimpleZatPadu

Nuha Hayati
Pengedar Shaklee Kuala Selangor
Instagram: nuha.hayati
Tiktok: nuha.hayati


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat atau mencegah sebarang penyakit. Sekiranya anda di bawah rawatan perubatan, sila dapatkan nasihat doktor sebelum pengambilan suplemen kesihatan. 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Adbox