Blog Nuha Hayati

Duit Raya Awal Dari Shaklee

Nuha takde idea kalau cakap pasal bantuan raya 2023. Di luar pengetahuan Nuha kalau nak kata bab bantuan raya 2023. Tapi, Nuha tahu pasal duit raya awal dari Shaklee. Awak nak duit raya awal?

DUIT RAYA AWAL DARI SHAKLEE

Alhamdulillah, masuk tahun ke 10 Nuha sebagai salah sorang Shaklee family, tak pernah sekali pun Shaklee terlewat bayar komisyen pada Nuha. Komisyen ni kalau among Shaklee Family biasa kita panggil as "bonus". Dan lebih penting lagi tak pernah terkurang walau sesen pun dari amaun yang sepatutnya kita layak dapat. Tahun 2023 inshaAllah lagi best sebab Nuha akan dapat duit raya awal dari Shaklee.

Kalau ikutkan kalendar, inshaAllah umat Islam akan sambut Syawal dalam 22 April 2023. Bonus Shaklee pula akan masuk paling lambat 15 April 2023. 

Maksudnya ada lebih kurang seminggu sebelum raya. Ini memang betul-betul duit raya awal dari Shaklee. Bestnya! 

Alhamdulillah, banyak yang Nuha boleh buat dengan duit raya awal dari Shaklee tu nanti. Bayangkan as simple as Nuha dapat duit raya awal dari Shaklee dalam RM1000 macam tu,  apa yang Nuha nak buat dengan jumlah tu?

Duit Raya untuk Parents
Salah satu yang Nuha akan allocate hasil duit raya awal dari Shaklee is untuk mak abah dan mertua. 
Nuha tahu orang tua kita ni dia tak harap sangat pun duit raya dari anak-anak. Dapat anak cucu menantu balik sama-sama beraya pun diorang dah gembira. Tapi sebagai anak, of course satu nikmat kalau dapat bagi duit raya pada parents kan? 

Shopping Raya!
Well, walaupun lebih kurang seminggu je lagi nak raya masa bonus Shaklee tu masuk, still memang sempat sangat kalau nak menyoping keperluan raya. Baju raya, kasut raya, keperluan raya anak-anak, tudung, biskut-biskut raya. Eh senang kata kalau ada duit raya awal dari Shaklee boleh la nak beli apa pun. 

RM1000 yang Nuha sebut kat atas tu tadi contoh je. Kalau dapat lebih lagi duit raya awal dari Shaklee, banyaklah yang boleh dibelanjakan. Nikmatnya!

Betul, berbelanja ikut keperluan. Tapi bila ada duit raya awal dari Shaklee, kan tak tertahan-tahan persediaan raya yang nak dibuat tu. Kalau bukan untuk diri sendiri, mungkin boleh menyumbang pada mak ayah kat kampung. Hadiahkan langsir raya baru ke, sofa baru ke kan. 

Travel Raya
Tak complete raya kalau tak ziarah menziarahi family dan kenalan waktu raya. Atau paling-paling pun mesti kita nak balik ke kampung halaman rumah parents. Mana yang dah berkeluarga, of course nak balik beraya dengan keluarga mertua juga kan. Duit raya awal dari Shaklee ni boleh sangat kalau nak allocate untuk petrol dan tol masa travel raya nanti. 

Senang kata inshaAllah nak buat apa pun tak tertahan-tahan dengan adanya duit raya awal dari Shaklee. So apa pendapat awak dengan duit raya awal dari Shaklee ni? Menarik ke wow sangat?

Nuha personally memang aim untuk dapat duit raya awal dari Shaklee. Dan dengan ini, Nuha nak ajak awak sama-sama untuk join Projek Duit Raya 2023 supaya kita sama-sama dapat menikmati duit raya awal dari Shaklee tahun 2023 ni. 


Duit Raya Awal Dari Shaklee
Duit Raya Awal dari Shaklee melalui Projek Duit Raya 2023

Projek Duit Raya berkonsepkan dropship/ affiliate dimana peserta-peserta projek akan diberi bimbingan, bahan marketing dan projek ni boleh awak boleh buat kat mana-mana je hanya dengan menggunakan handphone. Duit raya awal dari Shaklee pasti jadi milik awak!


Duit Raya Awal Dari Shaklee
Set produk untuk dropship/ affiliate Duit Raya Awal dari Shaklee 

Baca juga tulisan kawan Nuha, Niza tentang bantuan duit raya awal dengan Shaklee. 

Hubungi Nuha sekarang sebagai step pertama awak untuk dapat duit raya awal dari Shaklee. InshaAllah, tak perlu tunggu bantuan raya 2023 dari mana-mana pihak lagi. Kita mampu lakukannya!

#ShakleeThrive2023 #ShakleeTriumph2023 #ProjekBlogMega #ProjekDuitRaya #SahurSimpleZatPadu

Nuha Hayati
Pengedar Shaklee Kuala Selangor
Instagram: nuha.hayati
Tiktok: nuha.hayati

4 comments:

  1. Seronoknya dapat duit raya awal.

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah. seronok sangat dapat duit raya awal!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang nikmat. Macam-macam boleh buat dengan duit raya awal.

      Delete

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Adbox