Blog Nuha Hayati

Pengedar Shaklee Kuala Selangor

Andainya awak berada di Kuala Selangor, Tanjong Karang dan kawasan sekitarnya dan sedang mencari produk-produk Shaklee, Nuha lah orang sebenar yang awak cari tu. Pengedar Shaklee Kuala Selangor yang sah, dipercayai dan aktif. 

PENGEDAR SHAKLEE KUALA SELANGOR DAN TANJONG KARANG

Nuha tawarkan servis Cash On Delivery (COD) percuma produk-produk Shaklee di kawasan Kuala Selangor dan sekitarnya. Untuk awak yang berada luar dari Kuala Selangor, Nuha menyediakan penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk ke Sabah dan Sarawak. Biasanya penghantaran akan diuruskan oleh pihak Shaklee Malaysia sendiri dan syarikat kurier yang dilantik adalah Gdex. 


CAS PENGEPOSAN

Cas pengeposan serendah RM10 saja untuk penghantaran ke seluruh Malaysia. 
Belian melebihi RM300 dalam 1 resit layak mendapat FREE postage.


PENGEDAR SHAKLEE KUALA SELANGOR YANG DIPERCAYAI

Lumrah setiap pembeli untuk kenal siapa penjual produk atau servis yang nak dibeli tu. Rasanya elok Nuha introduce sikit tentang diri Nuha sebelum kita mulakan sesi berurus niaga. 

Pengedar Shaklee Kuala Selangor
Hi dari Nuha, Pengedar Shaklee Kuala Selangor

NUHA tu bukan nama sebenar, hanya branding name saja. Nuha ibu kepada 3 orang cahaya mata; Dahlea, Luthfi dan Seroja. 
 
Sepenuh masa uruskan rumah & anak-anak, Nuha sangat passionate untuk bantu pregnant woman yang sedang bersedia nak bersalin & start their breastfeeding journey in peace, happy dan full of energy. Feel free to contact Nuha untuk konsultasi penyusuan susu ibu & home visit. 

Pengedar Shaklee Kuala Selangor
Penjual yang bagus adalah penjual yang guna produk yang dia jual.
Youth Skin Care ni terpaling best.

Alhamdulillah, Nuha dah jadi pengedar dan business builder di Shaklee Malaysia tahun ni masuk tahun ke 10. Bukan tempoh masa yang singkat tapi belum terlalu lama. InshaAllah, Nuha lah Pengedar Shaklee yang awak cari-cari tu. Misi Nuha nak bantu awak untuk dapat kesihatan yang lebih baik dengan rangkaian produk-produk Shaklee. 

Atau kalau sekarang ni awak tengah consider untuk ada extra income, Shaklee antara business yang boleh awak pertimbangkan. Nuha bantu guide awak untuk mulakan bisnes ni sampai awak boleh run sendiri bisnes awak. Tak ada janji bulan dan bintang sebab bisnes Shaklee ni mudah je awak. Ikut cakap upline, siapa buat dia dapat dan secret key nya adalah konsisten. 

Pengedar Shaklee Kuala Selangor
Nuha dan Master upline, Master Syarifah Farina buka booth di Shah Alam


CARA ORDER PRODUK SHAKLEE

Awak boleh klik nombor telefon kat bawah sekali dalam entry ni untuk contact Nuha secara direct. Sebelum order, biasanya Nuha akan dapatkan dulu serba-serbi background customer. Nak produk untuk apa, kesihatan macam mana, ada di bawah pemantauan doktor ke atau ada alahan apa-apa ke. 

Ni lah salah satu specialnya bila awak beli produk Shaklee dengan Nuha. 


CARA PEMBAYARAN

Pembayaran boleh dibuat terus ke akaun Nuha seperti kat bawah:

Akaun Maybank
154017384668
Nurul Hayati Hanisah


SERVIS SELEPAS PEMBELIAN

Ekslusif untuk semua customer Nuha, after sale service ni Nuha buat pada awak yang shopping produk Shaklee dengan Nuha je. Guide cara penggunaan produk, follow up customer tu semua Nuha cover sekali. Itu bezanya awak beli dengan Nuha berbanding awak beli dengan Pengedar Shaklee lain. 

Pendek kata lepas awak terima produk, Nuha takkan lepas macam tu je customer. Tidak.

Hubungi Nuha sekarang untuk pertanyaan dan belian Supplement Shaklee atau jika ingin menambah pendapatan dengan Shaklee. 

#NextlevelBlogging #Shakleetriumph2023 #Shakleethrive2023 #SetRahmahShaklee2023

Nuha Hayati
Pengedar Shaklee Kuala Selangor
Instagram: nuha.hayati
Tiktok: nuha.hayati

2 comments:

  1. Terbaik sistur. Semoga terus terbang tinggi bersama Shaklee 🫶🏻

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Adbox