Blog Nuha Hayati

Keunikan Vivix Shaklee

Ada satu masa yang Nuha tak ingat tahun bila, berlaku situasi yang mana ada individu melabelkan Vivix Shaklee sebagai salah satu produk sampah. Huishh dahsyat juga bahang waktu tu. Entry kali ni Nuha bawakan kepada awak keunikan Vivix Shaklee yang masih ramai belum tahu. Let's go!

KEUNIKAN VIVIX SHAKLEE

Vivix terkenal dengan manfaat kesihatan yang hebat daripada kandungan polifenol di dalamnya. Sedekad yang lalu, terdapat banyak faedah terhadap potensi manfaat kesihatan daripada tumbuhan yang mengandungi polifenol sebagai antioksidan. Sampai ke hari ini, lebih daripada 4000 kajian tentang kebaikan polifenol yang menunjukkan kebaikan kepada tubuh badan. 

Keunikan Vivix Shaklee
Vivix Shaklee dengan keunikan tersendiri.
Have you Vivix?

Polifenol adalah bahan semulajadi yang terdapat dalam buah-buahan, buah beri dan sayur-sayuran. Ia dihasilkan sebagai sebahagian daripada sistem pertahanan tumbuhan yang bertindak balas kepada persekitaran yang bahaya seperti serangan kuman, kecederaan, jangkitan, radiasi ultraviolet dan keadaan iklim yang bahaya. Ia juga memberi warna yang terang dan pelbagai kepada buah-buahan, buah beri dan sayur-sayuran.


VIVIX SHAKLEE : KEJAYAAN REVOLUSI DARIPADA SHAKLEE

Selama lebih 100 tahun, Shaklee berinovasi melalui sains dan menggunakan alam semulajadi dengan penemuan unggul yang kini menjadi sebahagian daripada kehidupan seharian kita. Inovasi yang berterusan telah menghasilakn Vivix, satu kejayaan revolusi dalam kesihatan.

 
VIVIX SHAKLEE : CAMPURAN SEMPURNA POLIFENOL 

Selain buah anggur Muscadine yang amat berkuasa, ia juga dicampurkan dengan Rejuvetrol yang sedang dipatenkan iaitu campuran Ekstrak Knotweed Jepun, Ekstrak Lobak Ungu dan Ekstrak Eldeberi Eropah untuk meningkatkan keberkesanan dan memberikan spektrum perlindungan yang lebih luas. 

Keunikan Vivix Shaklee
Anggur Muscadine kaya dengan polifenol

Shaklee menggunakan proses ekstrak yang dipatenkan untuk mengekalkan kuasa antioksidan dan polifenol supaya kita semua boleh hidup sihat dan bertenaga dengan minuman botani yang lazat ini!


KEISTIMEWAAN VIVIX SHAKLEE

Dengan kemajuan saintifik, campuran proprietari berasaskan anggur Muscadine, iaitu salah satu buah yang paling jarang didapati dan paling kuat, digabungkan dengan campuran Rejuvetrol yang sedang dipatenkan iaitu campuran ekstrak Knotweed Jepun, ekstrak lobak ungu, dan ekstrak Elderberi Eropah. 

Meningkatkan kepekatan asid elagik dan elagitanin yang apabila digabungkan dengan polifenol lain menghasilkan kuasa anti oksidan yang sangat hebat. 

Ianya semulajadi tanpa sebarang perisa tiruan, pemanis, pewarna atau pengawet.

Proses pengekstrakan yang telah dipaten membantu mengekalkan bioaktif polifenol.

Vivix Shaklee terhasil daripada penyelidikan klinikal yang berjaya antaranya termasuklah Kajian Landmark (salah satu kajian klinikal terbesar tentang kesan jangka masa panjang pengambilan suplemen) dan Kajian Telomere. 

Lebih 16 000 kali ujian keselamatan dan kualiti dijalankan semasa proses penciptaan Vivix. Maksudnya, dengan pelbagai ujian dijalankan, syarikat sangat komited untuk keluarkan modal yang besar semata-mata nak hasilkan produk yang berkualiti tinggi. 

Vivix Shaklee merupakan minuman botani yang lazat. Sekali cuba confirm jatuh cinta dengan rasa dia yang super sedap!

Vivix diiktiraf halal oleh JAKIM dan disahkan halal oleh Islamic Services of America (ISA). 

Dengan segala khasiat polifenol dan keunikan Vivix yang lain, Nuha sangat yakin dan percaya dengan izin Allah, pengambilan Vivix Shaklee secara konsisten antara 60 hingga 90 hari dan pengambilan yang berterusan akan memberikan kesan kesihatan yang jauh sangat baik daripada sebelumnya. 

Dapatkan Trio Set Vivix Shaklee dengan diskaun 10%, percuma keahlian dan percuma cas penghantaran ke seluruh Malaysia. Pelan ansuran mudah selama 6 bulan tanpa interest juga disediakan kepada pengguna Kad Kredit Maybank. 

Promosi Vivix Shaklee
Promosi Set Trio Vivix Shaklee

Pembayaran Set Trio Vivix Shaklee RM1077.30 boleh dibuat terus ke akaun Nuha seperti di bawah:

Akaun Maybank
154017384668
Nurul Hayati Hanisah

*hubungi Nuha selepas pembayaran dibuat*


Hubungi Nuha sekarang untuk order Vivix, konsultasi Supplement Shaklee yang lain atau jika ingin menambah pendapatan dengan Shaklee. 

#NextlevelBlogging 
#Shakleetriumph2023 
#Shakleethrive2023 
#SetRahmahShaklee2023

Nuha Hayati
Pengedar Shaklee Kuala Selangor
Instagram: nuha.hayati
Tiktok: nuha.hayati
Youtube: Nuha Hayati


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat atau mencegah sebarang penyakit. Sekiranya anda di bawah rawatan perubatan, sila dapatkan nasihat doktor sebelum pengambilan suplemen kesihatan. 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Adbox