Blog Nuha Hayati

Perbezaan Antara Vivix Shaklee Dan ResV Shaklee

ResV mula berada di pasaran Malaysia sekitar bulan April - Mei 2020 kalau tak silap Nuha. Apa beza Vivix dengan ResV Shaklee? Mana satu yang lebih powerful? Kenapa Shaklee keluarkan ResV kalau Vivix dah memang terbaik? Nuha share sikit perbezaan antara Vivix dan ResV Shaklee dalam entry kali ni. Jom baca.

PERBEZAAN ANTARA VIVIX SHAKLEE DAN RESV SHAKLEE

Ingat lagi Nuha sempat join ResV party pada 8 Mac 2020, beberapa hari je sebelum kerajaan keluarkan arahan PKP1 yang disebabkan oleh Covid19. Memang rezeki kami yang join masa tu sebab itu party yang pertama dan yang terakhir. Party ResV tarikh dan lokasi lain semua terpaksa dibatalkan sebab keadaan semasa yang tak mengizinkan. 

Melalui penyelidikan bertahun-tahun, para saintis Shaklee mendapati polifenol tertentu mungkin mempunyai kesan positif ke atas kesihatan sel. Jadi Shaklee cipta campuran polifenol dari sumber semula jadi yang lebih seimbang dengan kepelbagaian polifenol yang menyerupai polifenol berspektrum luas daripada alam semula jadi. 

Sebagai tambahan kepada polifenol berkuasa dari anggur Muscadine, ResV kini mengandungi polifenol dari delima, ekstrak anggur merah, chebulic myrobalan dan banyak lagi. 
Perbezaan Vivix dan ResV Shaklee
Perbezaan ramuan Vivix dan ResV
Vivix daripada 4 tumbuhan semulajadi manakala ResV daripada 7 tumbuhan semula jadi 

Berdasarkan data daripada kajian ke atas polifenol dan ResVeratrol, Shaklee telah menambahbaik keseimbangan ResVeratrol dan polifenol untuk menghasilkan profil polifenol yang lebih aktif.

Formula ResV 30% Lebih Berkuasa Berbanding Vivix

Spektrum polifenol sudah berubah daripada Vivix dan jumlah polifenol bagi setiap hidangan juga dipertingkatkan. Dalam satu kajian makmal, formulasi ResV menunjukkan 30% lebih berkuasa dalam merencatkan pembentukan protein AGE berbanding Vivix. 

Perbezaan kuasa ini yang dikesan melalui esei AGE berlaku kerana terdapat perubahan pada spektrum polifenol kerana perbandingan saksama dibuat ke atas penghantaran polifenol. Buktinya kini masih dalam ujian.

Perbezaan Bentuk Vivix VS ResV

Vivix diformulasi dalam bentuk cecair manakala ResV dihasilkan dalam bentuk liquid gel. 

Untuk individu yang selalu travel, ResV sangat travel friendy. 

Perbezaan Vivix dan ResV Shaklee
Vivix Shaklee dalam bentuk cecair yang sangat sedap


Perbezaan Vivix dan ResV Shaklee
ResV Shaklee dalam bentuk liquid gel


Masa untuk Ambil Vivix VS Masa untuk Ambil ResV

Ambil Vivix setiap hari, sebaiknya dengan makanan, pada waktu pagi sebagai perlindungan untuk awak menjalani kehidupan seharian dan ambil ResV pada waktu malam sebagai pemulihan ketika tidur bagi menyokong pemulihan badan.

Perbezaan Vivix dan ResV Shaklee
Waktu yang sesuai untuk ambil Vivix dan ResV

Kaedah Penyimpanan Vivix VS ResV

Resv perlu disimpan dalam peti sejuk?
Jawapannya tidak. ResV tidak perlu disimpan di dalam peti sejuk. Sebaiknya simpan dalam suhu di bawah 30⁰C dan terlindung daripada cahaya dan kelembapan untuk mengekalkan kesegaran serta aktiviti polifenol optimum dalam ResV.

Kenapa perlu simpan sejuk Vivix selepas dibuka?
Penyejukan selepas dibuka akan membantu mengekalkan kesegaran, warna dan bahan aktif yang optimum dalam produk.

Jangka Hayat Vivix VS ResV

Vivix mempunyai jangka hayat selama 12 bulan manakala ResV mempunyai jangka hayat yang lebih lama iaitu 24 bulan daripada tarikh pengeluaran.

Dapatkan Set ResV-vix Night & Day Duo Shaklee dengan diskaun 5%, percuma keahlian dan percuma cas penghantaran ke seluruh Malaysia dan dipaketkan dalam kotak ekslusif . Pelan ansuran mudah selama 6 bulan tanpa interest juga disediakan kepada pengguna Kad Kredit Maybank dengan bayaran bulanan serendah RM130.95 sahaja.

Promosi Vivix Shaklee dan ResV Shaklee
Promosi Vivix Shaklee dan ResV Shaklee

Pembayaran Set ResV-vix Night & Day Duo Shaklee RM785.70 boleh dibuat terus ke akaun Nuha seperti di bawah:

Akaun Maybank
154017384668
Nurul Hayati Hanisah

*hubungi Nuha selepas pembayaran dibuat*


Hubungi Nuha sekarang untuk order Set ResV-vix Night & Day Duo, konsultasi Supplement Shaklee yang lain atau jika ingin menambah pendapatan dengan Shaklee. 

#NextlevelBlogging 
#Shakleetriumph2023 
#Shakleethrive2023 
#SetRahmahShaklee2023

Nuha Hayati
Pengedar Shaklee Kuala Selangor
Instagram: nuha.hayati
Tiktok: nuha.hayati
Youtube: Nuha Hayati


* Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat atau mencegah sebarang penyakit. Sekiranya anda di bawah rawatan perubatan, sila dapatkan nasihat doktor sebelum pengambilan suplemen kesihatan. 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Adbox