Blog Nuha Hayati

Jum Lambatkan Penuaan Pada Tahap Sellular!

Melambatkan Proses Penuaan? Mesti ramai yang teruja. Namun, ada juga yang kata.. penuaan tu hukum alam. Tak perlu nak lawan hukum alam.

Assalamualaikum & hai.

Memandangkan promosi tonik anti penuaan hebat Shaklee hampir ke penghujungnya, nuha sekali lagi nak kongsi kelebihan dan kehebatan produk ini kepada semua. Nuha dah rasa betapa bestnya Vivix ni. Jadi nuha nak anda semua turut sama ambil peluang ini untuk cuba sendiri Vivix. Trust me, sangat berbaloi.


Gambar hiasan. Sumber: Google image

Dalam satu penemuan utama, kajian klinikal terkini menunjukkan ramuan aktif Vivix berupaya mengaktifkan pengawalan utama genetik yang menolong melambatkan penuaan pada tahap sellular dan lebih daripada itu.

Baca: Kandungan Utama Vivix Shaklee

Dalam kajian makmal, ramuan Vivix telah menunjukkan ia memberi impak kepada empat mekanisma utama penuaan pada tahap sellular:

1) Melindungi dan membaiki sellular DNA

2) Memberi impak positif kepada pengawalan genetik

3) Menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria

4) Melambatkan pembentukan protin AGE (Advanced Glycation End products)

Baca: Advanced Glycation End products

Vivix juga membantu menjaga dan memelihara kesihatan jantung, kesihatan otak, kesihatan sistem imun, kesihatan sendi, perlindungan antioksidan, peningkatan tenaga pada tahap sellular, kesihatan dan kesejahteraan.
 
Baca: Petua Melambatkan Proses Penuaan

Hubungi nuha utk konsultasi penyusuan susu ibu & kesihatan, produk Shaklee, atau jika ingin menambah pendapatan dengan Shaklee.

Baca: Promosi Bulan Januari 2015

Nuha
017-4991289 (sms/ whatsapp)
SID1017481
FB: nuha hayati

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Adbox