Blog Nuha Hayati

Advanced Joint Health Tablet: Boswellia dan Ingredien Utama Lain

Antara manfaat Advanced Joint Health Tablet (AJHT) ini adalah meningkatkan keselesaan sendi seawal 5 hari, memberikan keselesaan sendi hampir 28% lebih cepat dari yang didakwa oleh jenama terkemuka kebangsaan, dan 45% lebih berkesan meningkatkan keselesaan sendi dari jenama terkemuka kebangsaan.

Assalamualaikum & hai.

Baca: Advanced Joint Health Tablet

Hari ini nuha nak sambung kisah AJHT.

AJHT

BAHAN UTAMA DALAM AJHT 

1) Esktrak Boswellia serrata

Bahan ini deperolehi dari resin pokok Boswellia serrata, ekstrak botanikal ini mengandungi asid boswellik yang menghalang formasi leukotrien, kimia yang dihasilkan oleh tubuh yang menyerang tisu sendi dan menyebabkan ketidakseleaan sendi.

Google: Boswellia serrata




Ekstrak proprietary Boswellia yang digunakan dalam AJHT mengandungi konsentrasi yang tinggi AKBA (3-acetul-11- keto-beta-boswellia acid), satu asid boswellik, dan lain-lain konstituen Boswellia yang digabung untuk menghasilkan bioaktiviti yang lebih unggul dari hanya AKBA.

Dalam kajian klinikal terbaru, para peserta yang mengambil ekstrak Boswellia di dalam AJHT melaporkan keselesaan sendi yang lebih baik, pergerakkan yang lebih mudah, dan berkemampuan lebih dalam melakukan aktiviti harian berbanding mereka yang mengambil satu lagi ekstrak Boswellia yang mengandungi tahap AKBA yang lebih tinggi. 

Baca: Product Review - Advanced Joint Health Tablet

2) Ekstrak Jagung Membekalkan Sumber Glukosamin yang Pekat

Glukosamin adalah satu jenis gula amino yang berfungsi sebagai blok utama pembinaan struktur proteoglycans, komponen struktur rawan dan cecair di antara tulang yang membekalkan pelinciran.

Banyak kajian yang telah diterbitkan menunjukkan supplemen glukosamin membantu meningkatkan pelbagai gerakan, mobility dan fleksibiliti. Kajian bertahun-tahun glukosamin sendi untuk jangka panjang; AJHT menampilkan glukosamin hidroklorid, sumber yang paling tinggi konsentrasinya. Ianya diperolehi dari sumber sayuran berbanding kebanyakkan glukosamin lain yang diperolehi dari sumber kekerang.

3) Vitamin C - AJHT membekalkan 100% Nilai Harian (Daily Value) vitamin C, satu nutrien yang diperlukan bagi sintesis kolagen.

4) Zink, Kuprum dan Mangan - Mineral surih ini diperlukan untuk membina tisu penghubung.

Hubungi nuha utk konsultasi penyusuan susu ibu & kesihatan, produk Shaklee, atau jika ingin menambah pendapatan dengan Shaklee.

Baca: Promosi Shaklee Fubruari 2015

Nuha
017-4991289 (sms/ whatsapp)
SID1017481
FB: nuha hayati

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Adbox