Blog Nuha Hayati

7 Manfaat Utama ESP

7 Manfaat Utama ESP kepada lelaki dan wanita, muda atau tua. Anda patut tahu jika ingin sihat dalaman dan luaran. Apabila tubuh badan sihat, secara automatik anda akan cantik menawan dan awet muda mahupun tampan!

Assalamualaikum & hai. 

Kalau anda belum tahu, ESP adalah produk pertama Shaklee yang nuha cuba. Mula-mula memang berkerut jugak dengan rasa ESP ni. Demi menjayakan misi penyusuan susu ibu, nuha gagahi juga. Telan je..

Baca: Testimoni ESP

Sekarang dah tak boleh tinggal ESP. Sehari tak minum rasa tak lengkap. Lebih-lebih lagi bila dah tahu kebaikannya yang lain. 

7 MANFAAT UTAMA ESP

1) Awet Muda
Asid Amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit, gland dan lain-lain. Pengambilan ESP yang kerap dan konsisten adalah kunci kepada awet muda.

ESP Rahsia Awet Muda
ESP Rahsia Awet Muda - google image
2) Baik untuk Hormon
Kacang soya merupakan satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones. Fungsinya bersamaan dengan hormon wanita. Ia membantu merendahkan paras kolesterol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung.

3) Baik untuk Prostat
Genistein yang terkandung dalam kacang soya terbukti keupayaannya mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Ia memusnahkan radikal bebas di dalam sel badan sebelum ia menukarkan sel DNA kepada sel kanser. Ia juga sangat baik dalam pemulihan uterus, ovari, menopaus dan pembesaran prostat.

Baca: ESP dan Ibu Mengandung

4) Kulit Remaja
Merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, percepat proses penyembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.

Baca: ESP dan Wanita Cantik

7 Manfaat Utama ESP
7 Manfaat Utama ESP - google image
5) Pembekal Tenaga
Membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, insomnia dan tekanan.

Baca: ESP dan Ibu Menyusu

6) Membaiki Pigmentasi
Membaiku masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan tua.

7 Manfaat Utama ESP
7 Manfaat Utama ESP - google image
7) Membaiki Memori
Meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan.

Sebenarnya nuha tak sangka akan dapat manfaat-manfaat lain bila minum ESP. Nuha perasan nuha memang bertenaga masa tengah struggle nak latih little Dahlea direct breastfeeding dan nak tambah susu badan.

Memang bonus besar pada nuha. Seronok sangat bila tahu bulan ni Shaklee tawarkan promosi ESP. Memang nuha tak lepas peluang beli untuk diri sendiri.

Baca: Promosi Shaklee Mac 2015

Hubungi nuha utk konsultasi penyusuan susu ibu & kesihatan, produk Shaklee, atau jika ingin menambah pendapatan dengan Shaklee.

Nuha
017-4991289 (sms/ whatsapp)
SID1017481
FB: nuha hayati

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Adbox