Blog Nuha Hayati

Perbezaan DTX Complex Shaklee

Hati merupakan organ terbesar di dalam tubuh manusia dan berkeupayaan dalam membina semula. Contohnya; Serangan jantung akan merosakkan otot atau organ jantung, serangan kepada hati akibat pengambilan alkohol berlebihan boleh merosakkan hati. Namun, hati mampu membaiki organnya sendiri.

Assalamualaikum & hai.

Subhanallah, hebatnya hati kita ni..!

Baca: 4 Fungsi Hati

Beberapa hari lepas nuha dah kongsi tentang Formulasi yang dipaten dalam penghasilan DTX Complex Shaklee. Para pembaca dah maklum bahawa DTX Complex adalah produk yang Syarikat Shaklee keluarkan khas untuk kesihatan hati kita. Jadi hari ini nuha nak sambung cerita tentang Perbezaan DTX Complex Shaklee berbanding jenama lain.

PERBEZAAN DTX COMPLEX SHAKLEE

1) Kajian menunjukkan bahawa kandungan utama dalam DTX Complex (ekstrak biji benih pokok susu tisel) menyokong keupayaan tubuh badan untuk menghasilkan protin bagi membantu menjana semula sel-sel hati.

Perbezaan DTX Complex Shaklee
Biji benih pokok susu tisel - Google image
2) Ekstrak biji benih pokok susu tisel menghasilkan 80% silymarin.

Baca: Silymarin

3) DTX Complex Shaklee juga mengandungi bahan-bahan yang digabungkan secara unik dan saintifik; ekstrak Schizandra dan cendawan Reishi (herba yang kaya dengan anti-oksida) dan ekstrak daripada dandelion, kunyit dan articok (herba yang membantu mengekalkan aliran hempedu).

Baca: DTX Complex Shaklee - 6 Formula yang dipaten

Hubungi nuha untuk konsultasi penyusuan susu ibu & kesihatan, produk Shaklee, atau jika ingin menambah pendapatan dengan Shaklee.

Baca: Promosi Shaklee April 2015

Nuha
017-4991289 (sms/ whatsapp)
SID1017481
FB: nuha hayati
IG: hayati_nuha 
#shakleetrustedagent

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Adbox