Blog Nuha Hayati

Shaklee Malaysia Syarikat Korporat Pertama Menyumbang Kepada Aktiviti Wanita Inpirasi Negara

Persatuan Wanita Inspirasi Negara Malaysia (WIN) ditubuhkan pada 18 Februari 2013. WIN diwakili oleh wanita Malaysia berusia 18 tahun ke atas daripada pelbagai agama dan bangsa. Ahli WIN adalah berdedikasi ke arah memperkasa wanita Malaysia dalam bidang keusahawanan, kemahiran dan kepakaran.

Assalamualaikum & hai.

WIN dengan ahli-ahli yang berpengalaman dan baru amat komited kearah kecemerlangan kejayaan perniagaan mereka serta mempromosikan budaya kerja cemerlang dikalangan entrepenur wanita.

Baca: Laman Web Rasmi Wanita Inspirasi Negara

Kenapa nuha cerita tentang WIN pulak hari ini..?

Semalam dalam Rancangan Apa Kata Wanita RTM1 ada slot bersama Presiden Shaklee, Mr Victor Lim yang menyampaikan bantuan melalui WIN.

Sumbangan berupa Meal Shakes diberikan kepada kanak-kanak kurang berkemampuan agar kanak-kanak yang menerima bantuan ini mendapat nutrisi secukupnya dan membesar dengan sihat, cergas dan ceria.

Baca: 7 Manfaat Utama Meal Shakes



Shaklee Malaysia merupakan syarikat korporat pertama yang membuat sumbangan menerusi WIN. Ini merupakan aktiviti kemasyarakatan ketiga yang Shaklee lakukan. Nuha rasa bangga jadi salah seorang pengedar Syarikat Shaklee.

Penonton-penonton yang berada di studio Apa Kata Wanita semalam pun bertuah sebab dapat doorgift yang ditaja oleh Shaklee. Best kan..

Baca: Promosi Shaklee April 2015

Hubungi nuha untuk konsultasi penyusuan susu ibu & kesihatan, produk Shaklee, atau jika ingin menambah pendapatan dengan Shaklee.

Nuha
017-4991289 (sms/ whatsapp)
SID1017481
FB: nuha hayati

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Adbox