Blog Nuha Hayati

11 Perbezaan Program Jom Detox Jutawan Dengan Program Kurus Lain

Baca sini Nuha akan kongsikan perbezaan Program Jom Detox Jutawan berbanding program kurus lain. Sekarang makin banyak program penurunan berat badan di pasaran. Berbeza cara, berbeza yuran, mungkin juga ada yang menggunakan produk atau teknologi tersendiri. Ada individu yang tak kisah cara apa pun, janji dapat kurus. Ada yang tak pandang lain asalkan murah. Awak pilih yang macam mana?

11 PERBEZAAN PROGRAM JOM DETOX JUTAWAN DENGAN PROGRAM KURUS LAIN

11 Perbezaan Program Jom Detox Jutawan dengan Program Kurus Lain
11 Perbezaan Program Jom Detox Jutawan dengan Program Kurus Lain

Mengapa awak perlu pilih Program Jom Detox Jutawan dan lupakan program kurus lain?

Sedangkan orang yang sangat sihat pun badannya ada toksin yang perlu dikeluarkan. Jadi pertimbangkan untuk detox bersama Program Jom Detox Jutawan!

1- DAPAT HASIL CEPAT DALAM MASA 17 HARI SAHAJA

Ramai orang tak sabar terutama apabila melibatkan proses menurunkan berat badan. Tak sabar nak tunggu sampai 3 bulan, 6 bulan. Untuk orang yang ada tahap kesabaran yang rendah seperti ini, Program Jom Detox Jutawan adalah solusinya. Inilah program penurunan berat badan yang awak cari selama ini. Dalam masa 17 hari awak akan dapat hasilnya. InshaAllah.

2- TERBUKTI ADA HASIL

Rekod tertinggi Program Jom Detox Jutawan setakat ini adalah pengurangan berat badan sebanyak 10 kilogram dalam masa 17 hari. Ini yang awak cari kan?

Turun Lebih 10 Kilogram dengan Program Jom Detox Jutawan
Proven Result Program Jom Detox Jutawan.

Baca: 5 Testimoni Bukti Kejayaan Program Jom Detox Jutawan

3- PROGRAM JOM DETOX JUTAWAN BERSIFAT HOLISTIK

Sesetengah program detox cuma memfokus kepada organ-organ tertentu sahaja. Program Jom Detox Jutawan menawarkan proses detox secara menyeluruh yang melibatkan kesemua organ detox iaitu usus, hati, paru-paru, kulit dan buah pinggang.

4- MEAL PLAN YANG DIPERAKUI PAKAR PERUBATAN

Dalam Program Jom Detox Jutawan, para peserta akan dapat meal plan yang disediakan oleh pakar nutrisi dan diperakui oleh pakar perubatan. Apa yang lebih menarik lagi dengan Program Jom Detox di bawah Jutawan ini, para Master Coordinator Jutawan kami dah adjust meal plan tersebut sebanyak 20% untuk mendapat hasil 80% dimana group Shaklee yang lain tak ada buat melainkan Program Jom Detox Jutawan.

Meal plan sedia ada yang disediakan oleh Shaklee tidak memfokus kepada penurunan berat badan. Dengan Program Jom Detox Jutawan, awak tak perlu lagi buat try and error untuk dapat turunkan berat badan. Semuanya sudah tersedia, cuma ikut saja meal plan yang disediakan. Mudah kan?

5- 6 MANFAAT LAIN SELAIN KURUS

Untuk detox, turun berat badan cuma salah satu daripada hasilnya. Awak detox untuk kurus, tiba-tiba awak dapat 6 manfaat yang lain lagi.

Solusi Menyeluruh Detox Shaklee
Solusi Menyeluruh Detox Shaklee dengan Jom Detox Jutawan


Baca: 7 Masalah Kesihatan Selesai Dengan Detox

6- SUPLEMEN SELAMAT SEPANJANG BERDETOX

Suplemen yang digunakan sepanjang program detox telah dibuktikan secara klinikal selamat untuk jangka masa panjang dengan lebih 100 kajian saintifik telah dijalankan. Jadi awak boleh mula berdetox sekarang dengan Jom Detox Jutawan tanpa sebarang keraguan.

Baca: 3 Gaya Hidup Sihat dengan Jom Detox Jutawan

7- COACH DETOX YANG DIIKTIRAF

Satu lagi keistimewaan Program Jom Detox Jutawan adalah pada Coach Detox sendiri. Coach Program Jom Detox Jutawan adalah terdiri daripada jurulatih terlatih yang telah mengikuti Kursus Coach The Coaches (CTC). #TeamJutawan telah melahirkan ramai Coach Detox melalui 4 kali Kursus CTC setakat ini. Semua Coach Detox ini telah melalui proses detox antara 2 hingga 3 kali dan telah hadir ke Kursus CTC.

Coach dalam Program Jom Detox Jutawan semuanya berpengalaman, telah melalui sendiri proses detox dan bukan sekadar bercakap sahaja.

8- RELAKS DAN MENYERONOKKAN

Program Jom Detox Jutawan sangat mudah dan menyeronokkan. Semua panduan diberikan satu persatu kepada peserta program. Program Jom Detox Jutawan telah bermula sejak November tahun 2018 lagi dimana satu sillabus sudah dibentuk. Setiap hari ada pengisian kepada peserta-peserta program.

9- PROGRAM JOM DETOX JUTAWAN BUKAN DIET YOYO

Kebanyakan program penurunan berat badan bersifat yoyo. Semasa program elok turun berat badan tapi lepas tamat program naik baik ke berat asal. Lagi sedih bila join program turun 2 kilogram tapi lepas sebulan program berat naik 4 kilogram. Walaupun situasi ini sangat menyedihkan tetapi ini sangat kerap berlaku.

Tapi dengan Program Jom Detox Jutawan, inshaAllah berat badan awak tak akan jadi seperti yoyo. Kalau naik pun ibarat awak makan banyak macam berat naik 4 kilogram tapi bila timbang berat baru naik 1 kilogram, dan nak hilangkan semula 1 kilogram kenaikan berat tu sangat mudah.

10- HARGA MAMPU MILIK

Program Jom Detox Jutawan menawarkan 3 set iaitu Set Gold, Set Platinum dan Set Diamond.

Baca: 3 Pakej Pilihan Program Jom Detox Jutawan

11- PENYERTAAN SEMUA PESERTA LAMA

50% daripada peserta-peserta Program Jom Detox Jutawan biasanya akan menyertai semua program ini untuk pengambilan yang seterusnya. Kat sini kita dapat baca dah.

Mesti sebab Program Jom Detox Jutawan ni sangat best sebab dapat beri hasil yang diinginkan.

Ibarat kita asyik makan di kedai yang sama, mesti sebab masakkan chef kedai tu sedap sebab tu kita ulang-ulang datang makan di kedai yang sama.

Program Jom Detox Jutawan 17.0
Daftar Jom Detox 17.0 Sekarang!

Penyertaan untuk Program Jom Detox Jutawan ambilan ke 17.0 sudah dibuka. Hubungi Nuha sekarang untuk pendaftaran awak hari ini juga.

Nuha
Pengedar Shaklee Sejak 2013
Contact: 017-4991289
FB: Nuha Hayati
IG: nuha.hayati

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Adbox