Blog Nuha Hayati

Nak Buat Side Income RM2000 Sebulan?

Kita ikut pepatah Melayu orang lama-lama dulu. Alang-alang menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan. Alang-alang buat side income biarlah sampai dapat RM2000 sebulan. Side income RM2000 sebulan, why not?

NAK BUAT INCOME RM2000 SEBULAN?

Nuha nak kongsi peluang dan nak beri ruang pada awak yang mahukan side income RM2000 sebulan. Tentunya dengan bisnes Shaklee. Bisnes yang fleksibel, modal rendah, tiada risiko untuk rugi, boleh buat dimana-mana sahaja asalkan ada phone dan talian internet.

BAGAIMANA CARA BUAT INCOME RM2000 SEBULAN DENGAN SHAKLEE?

Nak Buat Side Income RM2000 Sebulan?
Ada Internet Boleh Buat Side Income RM2000 Sebulan
Gambar dari: blog.fundmylife.co

Banyak kali Nuha dah kongsikan 3 step mudah ni dan Nuha tak akan pernah jemu nak ulang supaya Nuha dapat tolong lebih ramai lagi orang untuk terima side income sekurang-kurangnya RM2000 setiap bulan.

STEP PERTAMA:
Sebelum awak mula nak buat promosi dan menjual, awak sendiri cuba dulu produk Shaklee. Kita ada produk-produk rangkaian penjagaan kesihatan, kecantikan, dan penjagaan rumah. Contoh awak minat tentang kecantikan. Awak ambil suplemen yang bagi manfaat pada kesihatan dan kecantikan kulit. Cuba juga kita punya Skin Care Youth. Memang terbaik!

Baca: Mudahnnya Buat Bisnes Shaklee di Hujung Jari

STEP KEDUA:
Lepas awak guna produk dan rasa sendiri #shakleeeffect, dah tentu-tentu awak sendiri gembira dan teruja dengan apa yang awak dah rasa. Siapa je yang tak suka kalau kulit makin sihat, makin cantik, glowing gitu. Lepas tu senanglah awak nak teruskan ke step 3.

STEP KETIGA:
Kongsikan #shakleeeffect awak pada keluarga, kawan-kawan dan seluruh dunia. Biar lebih ramai lagi orang tahu kebaikan produk-produk Shaklee yang awak guna dan mereka pun cuba produk Shaklee.

Bila keluarga dan kawan-kawan awak mula tertarik dengan #shakleeeffect yang awak bawa, buat mereka rasa nak cuba apa yang awak dah cuba. Mereka akan dapatkan produk-produk Shaklee daripada awak. Kat sini awak sudah mula dapat side income secara tunai terus melalui untung runcit hasil jualan produk. Mereka pun dapat #shakleeeffect yang sama macam yang awak dah rasa.

Tak henti takat tu saja, Shaklee akan beri bonus mengikut prestasi jualan pula.

Baca: Kenapa Orang Muda Kena Mulakan Bisnes Dari Awal?

STEP KEEMPAT:
Ini adalah step tambahan yang akan beri pulangan lebih kepada awak bila awak buat. Awak dah dapat #shakleeeffect dan kongsikan #shakleeeffect dengan orang lain. Sekarang apa salahnya kalau awak kongsikan juga peluang untuk dapat side income kepada pelanggan-pelanggan awak yang sama-sama dah rasa #shakleeeffects?

Biar lebih ramai dapat side income sama macam apa yang awak dah terima. Buat semua ini secara berjemaah. Awak akan dapat side income lebih banyak lagi.

Jangan terkejut kalau side income lebih banyak daripada pendapatan utama. 

Bukan ini sahaja, awak boleh dapat lebih lagi income dengan Shaklee. Baca entri 3C Janjikan Bisnes Shaklee Luar Biasa.

Nuha nak bantu awak yang perlu dan mahukan side income RM2000 sebulan tapi Nuha tak mahu buka banyak kekosongan. Hanya untuk awak yang betul-betul mahu, berkerajinan tinggi, sedia nak bantu diri sendiri dan sedia dibantu. Nuha buka 5 kekosongan tempat untuk bulan ini. Nuha akan bimbing awak daripada basic sampai awak tahu cara bagaimana nak kendalikan bisnes Shaklee awak. Hubungi Nuha sekarang ya.

Nuha
Pengedar Shaklee Sejak 2013
Contact: 017-4991289
FB: Nuha Hayati
IG: nuha.hayati

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Adbox