Blog Nuha Hayati

Unlock Bucket List Dengan Insentif Shaklee Malaysia

Insentif yang Shaklee Malaysia tawarkan kepada semua sememangnya bukan cerita bulan bintang kosong. It is real. Insentif yang betul-betul wujud dan ditawarkan kepada individu-individu yang layak. Nuha tak pernah tak excited bila dengar pasal insentif dari Shaklee Malaysia nak nak part trip melancong percuma. Ok jom Nuha share apa yang best Shaklee offer untuk kita semua. 

INSENTIF SHAKLEE MALAYSIA

Ada 2 program anjuran Shaklee Malaysia yang sedang berlangsung sekarang ni. Conference Points Consistency Program dan Field Incentive Program. Kedua-dua program ini align to each other. Nuha cerita pasal Field Incentive Program dulu ya. Program yang menawarkan tambahan cash sebanyak RM600 kepada yang layak. 

Field Incentive Program FY2024 (April - Jun 2023)

Bermula April hingga Jun 2023, Shaklee mengadakan Field Incentive Program (FIP) yang mana ini adalah Supervisor Monthly Challenge yang Shaklee Independent Distributor (SID) dan Business Leader Supervisor/ Senior Supervisor boleh fight dari bulan April hingga Jun 2023.   

Kenapa Shaklee adakan program ni untuk SID dan business leader?

Shaklee Malaysia nak pastikan SID membina bisnes dengan konsisten dan bertahan lama di kalangan business leader yang baru naik rank Supervisor dan Senior Supervisor. 

Selain tu Shaklee nak bantu upline bisnes leader untuk rebuild bisnes masing-masing dan effective di appointed rank, rebuild leader Supervisor and Senior Supervisor dengan lebih kukuh dan buat comeback kepada bisnes Shaklee. 

Untuk FIP terbuka kepada 3 kategori: kategori pertama untuk non bisnes leader, kategori kedua untuk Business Leader Supervisor dan Senior Supervisor yang tidak effective dari Bulan January hingga Mac 2023 dan kategori ketiga untuk Business Leader Supervisor dan Senior Supervisor yang ada effective dari Bulan January hingga Mac 2023. 

Shaklee Malaysia akan reward extra cash sebanyak RM600 kepada semua qualifier lepas make sure individu yang layak tu memenuhi syarat yang ditetapkan dan follow semua PnR company. Maksudnya qualifier menjalankan bisnes dan menjual dengan etika yang betul sebagai seorang SID. 

Pada Nuha ini satu peluang yang sangat menarik. Cash RM600 tu banyak dan sangat membantu untuk kita tak kisahlah untuk yang bergelar suri rumah ataupun yang ada pekerjaan hakiki. Siapa tiba-tiba nak bagi RM600 macam tu je kan. 

RM600 tu reward kepada downline. Apa pula yang upline boleh dapat apabila lahirkan business leader baru? 

Jangan lupa Conference Points Consistency Program yang bermula dari Mac - May 2023. Untuk upline, awak akan dapat extra points untuk conference points.

Tapi takkan buat bisnes Shaklee dapat insentif RM600 je? Tadi kata insentif Shaklee gempak-gempak. Takkan gempak setakat RM600 je?

Bukan awak. Bukan sekadar RM600 je yang awak boleh dapat. RM600 tu cuma spark spark tambahan je Shaklee Malaysia nak bagi. Insentif tambahan saja. Awak ada infinity opportunity yang Shaklee tawarkan. 

INSENTIF SHAKLEE MALAYSIA - 3C

1. CASH

Ini fitrah, bila sebut pasal bisnes kita akan fikir pasal untung. Paling biasa kita tahu ialah untung runcit. Untung yang kita dapat hasil daripada penjualan produk. Kita dapatkan produk dengan harga A, kemudian kita boleh jual dengan harga B. Jadi kita dapat untung runcit daripada perbezaan harga B dengan harga A.

Tapi!

Dengan bisnes Shaklee, awak boleh dapat lebih daripada untung runcit. Awak ada peluang untuk dapat

PERSONAL BONUS
Personal Bonus untuk ganjaran jualan peribadi SID. Awak buat belian produk untuk kegunaan sendiri pun ada peluang untuk dapat Personal Bonus. Memang interesting. Sudahlah dapat untung runcit, dapat lagi bonus atas pencapaian jualan peribadi. 

NET PERSONAL BONUS
Tak cukup dengan jualan peribadi, awak buat jualan secara berkumpulan, awak dapat bonus atas pencapaian jualan kumpulan. Insentif ni kita panggil sebagai Net Pesonal Bonus. Makin ramai buat bisnes sama-sama dengan awak, bawah team awak, peluang untuk dapat Net Personal Bonus yang lebih banyak adalah lebih tinggi. 

LEADERSHIP BONUS
Untuk SID yang sudah melepasi syarat menjadi pemimpin perniagaan (business leader) dan melahirkan pula business leaders di bawah kumpulan awak, awak berpeluang untuk terima bonus istimewa sebagai seorang leader. 

COORDINATOR BONUS
Buat business leader yang berpangkat Coordinator dan ke atas, awak berpeluang untuk dapat insentif istimewa Coordinator. Semua bonus yang Nuha sebutkan ni akan diberi dalam bentuk tunai (cash).

2. CAR

C kedua adalah Car. Program subsidi kereta yang Shaklee tawarkan ini ekslusif untuk pengedar Shaklee yang dah rank up sebagai business leader. Uniknya program ni daripada syarikat-syarikat multi level lain, program ini menawarkan subsidi kereta dalam bentuk tunai (cash).

Ya dalam bentuk tunai dan yang paling penting, tunai yang diterima boleh digunakan untuk tujuan lain dan tidak terhad untuk tujuan pembayaran kenderaan semata-mata. 

Awak boleh gunakan insentif Shaklee yang ini untuk bayar ansuran rumah, belanja barang dapur, bagi mak ayah, beli emas, simpan dalam Tabung Haji atau nak guna untuk pergi melancong pun boleh sangat.

3. CONVENTION

Ganjaran C terakhir tentunya convention. Ganjaran pakej pelancongan dalam dan luar negara serta seluruh dunia bertaraf 5 bintang secara percuma! Tawaran ini terbuka kepada semua business leader yang berjaya melepasi syarat yang telah ditetapkan oleh Shaklee. Business Leader yang layak juga ada option untuk bawa family join sekali trip percuma yang Shaklee hadiahkan. 

Insentif Shaklee Malaysia
Insentif Shaklee Malaysia - Reward melancong percuma tajaan Shaklee

Berbalik sekejap pada Field Incentive Program (FIP) yang Nuha tulis awal-awal tadi. Apabila awak entitle untuk dapat extra reward RM600 insentif Shaklee tu, tak mustahil sebelah kaki awak dah pun berada dalam trip percuma Shaklee. 

3C yang Shaklee tawarkan memang sangat wow! Macam Nuha tulis kat atas tadi, Shaklee offer infinity opportunity pada semua. Terlalu banyak yang Nuha dan kita semua boleh dapat dengan Shaklee tak kira sebagai main income ataupun extra income. 

Bisnes Shaklee ni sebenarnya adalah tentang kita sebagai boss kepada bisnes kita sendiri. You are your own boss. Kita sendiri yang tentukan berapa pendapatan kita boleh dapat dengan Shaklee, masa bila nak allocate untuk bisnes Shaklee, jadual kerja macam mana, hari kerja, hari cuti. 

Semua tu bergantung pada kita sendiri dan yang paling penting sekali tak mustahil boleh dapat income lebih daripada gaji kerja hakiki bila buat bisnes Shaklee. Paling penting kena consistent dan perlu buat betul-betul. Hakikatnya bisnes Shaklee ni sangat mudah. 

Perkara basic yang semua SID tak boleh tinggalkan adalah 3S. Sponsoring, Selling, dan Servicing. Aktiviti bisnes tersebut yang akan pastikan awak punya bisnes sentiasa berkembang. 

So let's thrive together. Sama-sama kita lakukan yang terbaik. Percayalah sekecil-kecil perkara dan usaha yang kita lakukan sekarang akan lead to big result, akan membuahkan hasil. Tugas kita untuk usaha dan perlu sentiasa consistent tanpa kenal erti lelah. Yakinlah yang Allah memandang setiap usaha hambaNya. 

Tak tahu macam mana nak mula Bisnes Shaklee?

Mari Nuha tolong. Nuha bimbing daripada A sampai Z sampai awak boleh uruskan bisnes Shaklee awak sendiri. Kita buat bisnes Shaklee ni sama-sama sampai jadi, sampai kita sama-sama dapat insentif 3C yang Shaklee janji ni, awak dapat extra RM600 dari 
Field Incentive Program (FIP) dan kesemua insentif Shaklee lain yang akan datang. Dengan modal permulaan RM35 saja, awak dah boleh mulakan bisnes Shaklee sekarang.  

Kalau awak mendaftar di bawah Nuha, awak akan jadi sebahagian daripada keluarga Team Excellenters. Nuha dan team akan support dan bimbing awak jana income melalui bisnes Shaklee. Alhamdulillah, Nuha dah jadi Shaklee Business Leader sejak tahun 2014. InshaAllah, dengan ilmu dan pengalaman yang ada, Nuha akan pandu Pengedar Shaklee dibawah organisasi Nuha yang berminat untuk berbisnes sampai berjaya.

Kalau awak sememangnya sudah mendaftar sebagai pengedar Shaklee dan berminat untuk ada income melalui Shaklee, awak boleh refer pada upline awak ya.

Hubungi Nuha untuk pertanyaan lanjut tentang kelebihan bisnes Shaklee dan sertai Team Excellenters bersama-sama Nuha sekarang. 

#NextlevelBlogging #Shakleetriump2023 #Shakleethrive2023 #SetRahmahShaklee2023

Nuha Hayati
Pengedar Shaklee Kuala Selangor
Instagram: nuha.hayati
Tiktok: nuha.hayati

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Adbox