Blog Nuha Hayati

20 Step Income 4 Angka

Dengan keadaan ekonomi sekarang, Nuha nampak semakin ramai ahli keluarga dan kawan-kawan yang sudah memberanikan diri untuk menceburi dunia perniagaan sebagai pendapatan sampingan. Ada yang berniaga makanan, servis, tudung dan selendang, pakaian, aksessori dan macam-macam lagi. 

Nuha masih setia berniaga Shaklee. Alhamdulillah. 

20 STEP INCOME 4 ANGKA

Ini adalah projek terbaru kelolaan pemimpin perniagaan (business leader - BL) dalam organisasi Shaklee yang Nuha sertai. 

20 Step Income 4 Angka

Kami dikumpulkan dalam 1 kumpulan whatsapp khas untuk ahli-ahli yang mahukan pendapatan minimum 4 angka bersama Shaklee. 

Dalam kumpulan ini, kami diajar tentang 20 langkah untuk menjana income minimum 4 angka bersama Shaklee secara atas talian (online). 

Selain 20 langkah ini, bimbingan dan pemantauan prestasi juga turut dibuat bagi memastikan ilmu yang diterima dipraktikkan dan nampak "hasilnya".

Alhamdulillah, projek ini telah banyak membantu meningkatkan jualan peribadi dan mengembangkan organisasi Nuha. 

7 ORANG BERTUAH

Nuha dengan berbesar hati ingin memanjangkan ilmu yang Nuha perolehi daripada Projek 20 Step Income 4 Angka ini ekslusif kepada 7 orang bertuah yang serius memerlukan ilmu dan bimbingan untuk menjana pendapatan tambahan 4 angka bersama Shaklee. 

Hubungi Nuha segera untuk maklumat lanjut dan merebut peluang terhad ini. 

Nuha
017-4991289 (call/whatsapp/ telegram)
Shaklee ID: 1017481
FB: nuha hayati
IG: rakan_penyusuan_susu_ibu

1 comment:

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Adbox