Blog Nuha Hayati

Vivix: Testimoni Luka Ceaser Cepat Baik

Berpantang selepas bersalin adalah detk kritikal oleh seorang wanita terutama bagi wanita yang pertama kali melalui detik ini.

Maklumlah dengan badan yang masih letih dan lemah, luka bersalin yang perlu dijaga dengan baik, si comel yang perlu diberi perhatian dan perlu disusui. 

Nuha kongsikan pengalaman salah seorang ibu yang memilih untuk mengamalkan Vivix semasa tempoh berpantang.

VIVIX: TESTIMONI LUKA CEASER CEPAT BAIK

"Yani dan kawan-kawan memilih vivix sewaktu berpantang. Mula jatuh cinta waktu melahirkan anak ke-2 secara ceaser. Seminggu dah mampu bergerak aktif untuk majlis akikah dan luka hanya tinggal segaris sekarang. Takde kulit yang timbul (keloid)."

Testimoni berpantang dengan Vivix

Mengapa Vivix menjadi pilihan mereka?

Vivix mengandungi resveratrol. Dalam ujian klinikal, Vivix telah didapati berkesan 10 kali ganda lebih daripada resveratrol sahaja. 

Disebabkan itu, proses penyembuhan luka akan lebih cepat dengan Vivix (dengan izin Allah).

*Kajian mendapati, resveratrol (antioksida) membantu dalam mempercepatkan proses penyembuhan luka jika diambil selepas menjalani pembedahan atau diambil oleh mereka yang mengalami apa-apa jenis luka (American Journal of Physiology)*

Hubungi Nuha untuk konsultasi penyusuan susu ibu dan kesihatan, produk Shaklee, atau jika ingin menambah pendapatan dengan Shaklee. 

Nuha
017-4991289 (call/ whatsapp/ telegram)
Shaklee ID: 1017481
FB: nuha hayati
IG: rakan_penyusuan_susu_ibu

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Adbox