Blog Nuha Hayati

Bengkel Nutrisi Shaklee Melaka 2016

Syarikat Shaklee menyediakan pelbagai program untuk para pengedar dan kepada orang awam seperti Bengkel Kesihatan dan Kesedaran yang diadakan setiap bulan di kawasan-kawasan tertentu.

Assalamualaikum & hai. 

BENGKEL NUTRISI SHAKLEE 13 NOVEMBER 2016 - MELAKA

Akhirnya setelah tiga tahun bergelar pengedar bebas Shaklee, Nuha berjaga mengambil peluang untuk menghadirkan diri ke Bengkel Nutrisi anjuran Shaklee. 

Bengkel ini dianjurkan khas untuk semua pengedar bebas Shaklee sahaja dan tiketnya adalah terhad. Nuha hampir saja terlepas peluang ini. Mujur leader Nuha dapat tolong belikan tiket di saat akhir. 

Banyak ilmu pentang produk dan tip baru yang Nuha dapat daripada bengkel ini walaupun sudah tiga tahun bersama Shaklee. Ringkasnya badan kita memerlukan nutrisi yang lengkap untuk terus berfungsi dengan sempurna.

Malangnya makanan yang kita makan setiap hari tidak membekalkan nutrisi lengkap pada kadar yang diperlukan tubuh. Ditambah pula dengan keadaan bumi yang semakin tercemar, gaya hidup yang penuh tekanan dan kesibukkan hidup menjadikan kita lebih terdedah kepada pelbagai penyakit. 

Di akhir program, semua peserta diberi sijil penyertaan sebagai tanda telah menghadiri bengkel nutrisi ini. 

Bengkel Nutrisi Shaklee Melaka 2016

Di bengkel nutrisi ini Nuha telah mengambil bahagian untuk berkongsi pengalaman menggunakan produk Shakee. Sebagai perhargaan, Nuha dapat sebotol Sustained Release Vitamin C. Seronok sangat.

Hubungi Nuha untuk konsultasi penyusuan susu ibu dan kesihatan, produk Shaklee, atau jika ingin menambah pendapatan dengan Shaklee.  

Nuha
017-4991289 (call/ whatsapp/ telegram)
Shaklee ID: 1017481
FB: nuha hayati
IG: rakan_penyusuan_susu_ibu

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Adbox