Blog Nuha Hayati

Saya Ingin Bantu Ibu Menyusu

Pengalaman hampir kecundang menyusukan Ez-Zahra Dahlea banyak memaksa Nuha untuk mencari gali ilmu tentang penyusuan susu ibu. Kekerapan untuk menyusukan bayi, kekerapan mengepam susu, pemakanan, pemikiran (mind set), emosi, gaya hidup dan tidak dilupakan pergantungan pada yang maha pemberi rezeki susu ibu itu. 

Assalamualaikum & hai.

SAYA INGIN BANTU IBU MENYUSU

Alhamdulillah, setelah belajar dari kesilapan lalu, hari ini Nuha lebih yakin untuk meneruskan misi penyusuan susu ibu kepada Luthfi Aduqa pula.

Ditambah dengan ilmu tentang nutrisi hasil dari cari gali ilmu sebagai pengedar bebas Shaklee selama tiga tahun, Nuha dengan berbesar hati ingin membantu ibu-ibu yang sedang berjuang menyusukan si manja. 

Ibu menyusui dan bayi susu ibu
Sumber: Google

Sebenarnya menyusukan si manja bukan hanya sekadar memastikan kuantiti susu ibu cukup bagi memenuhi keperluan si manja, tetapi juga untuk memastikan ibu memberikan si manja dengan susu ibu yang berkualiti dan bernutrisi tinggi di samping melengkapkan badan ibu dengan nutrisi yang ibu sendiri perlukan.

Kesihatan, kekuatan fizikal, emosi dan mood ibu sangat mempengaruhi penghasilan susu badan. Di sini pengambilan suplemen sangat membantu ibu. 

Alhamdulillah, Nuha sudah merasai kesan positif pengambilan suplemen Shaklee dalam menjayakan penyusuan susu ibu. Jadi Nuha ingin berkongsi dan membantu lebih ramai ibu untuk mendapat manfaat yang sama.

Hubungi Nuha untuk konsultasi penyusuan susu ibu dan kesihatan, produk Shaklee, atau jika ingin menambah pendapatan dengan Shaklee. 

Nuha
017-4991289 (call/ whatsapp/ telegram)
Shaklee ID: 1017481
FB: nuha hayati
IG: rakan_penyusuan_susu_ibu

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Adbox