Blog Nuha Hayati

Ostematrix: Tip Melegakan Sengsara Migrain

Ostematrix‬ bagus untuk mereka yang sengsara kerana migrain.

TIP UNTUK MELEGAKAN SAKIT KEPALA DAN MIGRAIN

Assalamualaikum & hai.

Jika terdapat satu peluru ajaib untuk migrain dan sakit kepala ianya tidak lain dan tidak bukan adalah mineral yang dipanggil magnesium.

Tidak berapa jelas sama ada magnesium meredakan migrain dengan melegakan kekejangan otot atau mengubah kimia otak, namun terdapat banyak kejayaan mengubati migrain dengan cara penyelesaian yang mudah ini.

Tip untuk Melegakan Sakit Kepala dan Migrain

Jika kerap sakit kepala atau migrain, menambah magnesium dalam regimen vitamin harian akan membantu. Secara alternatif amalkan mengambil 400mg dua kali sehari (satu selepas sarapan dan satu lagi sebelum tidur) dan jika terasa migrain hampir tiba maka ambilah 400 mg serta-merta sebelum serangan migrain menjadi lebih kuat.

Dalam satu kajian yang dilakukan di Jerman, 81 penghidap migrain telah diberikan 600 mg magnesium setiap hari atau plasebo. Selepas dua hingga tiga bulan, mereka yang mengambil magnesium didapati berkurangan sebanyak 42% migrain, manakala mereka dalam kumpulan plasebo hanya 16% sahaja.

CADANGAN SUPLEMEN UNTUK MIGRAIN

Untuk situasi migrain Nuha akan cadangkan paling minima:

1) Ostematrix

Ostematrix

2) B Complex

B Complex

Hubungi Nuha untuk konsultasi lengkap penyusuan susu ibu dan kesihatan, produk Shaklee, atau jika ingin menambah pendapatan dengan Shaklee. 

Nuha
017-4991289 (call/ whatsapp/ telegram)
Shaklee ID: 1017481
FB: nuha hayati
IG: rakan_penyusuan_susu_ibu

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Adbox