Blog Nuha Hayati

Basic H dan Hand Dish Wash Sudah Kembali!

Memang tidak dapat disangkal kedua-dua produk Basic H dan Hand Dish Wash mempunyai peminat-peminatnya yang tersendiri terutamanya bagi kaum ibu.

Assalamualaikum & hai.

Sebagai salah seorang peminat setia Basic H dan Hand Dish Wash, nuha sendiri rasa tak senang hati apabila kedua-dua produk ini kehabisan stok di seluruh Malaysia.

Alhamdulillah, stok untuk kedua-dua produk ini telah kembali dipasaran. Tahukah anda bahawa Basic H adalah cecair pembersih 1001 kegunaan?

Basic H dan Hand Dish Wash
BASIC H DAN HAND DISH WASH SHAKLEE

Antara kegunaan Basic H adalah

1) Cuci lantai
2) Cuci tandas
3) Bersihkan sofa
4) Cuci tingkap
5) Cuci kaki lima rumah
6) Bersihkan sofa kereta
7) Bersihkan dapur masak yang berminyak2
8) Bersihkan lilin pada buah2an
9) Bersihkan grill tingkap
10) Bersihkan emas (perhiasan kaum hawa)

dan 991 kegunaan lain lagi. Sementara Hand Dish Wash jugak tidak kurang hebatnya. Cecair pencuci pinggan yang bebas bahan kimia dan mesra alam sekitar.

Dengan bau segar lemon, Hand Dish Wash sangat sesuai digunakan oleh individu yang mempunyai kulit sensetif dan alahan kepada sabun pencuci pinggan biasa yang ada di pasaran. Hand Dish Wash juga selamat digunakan untuk para ibu membersihkan botol susu si manja dan peralatan bayi yang lain.

Hand Dish Wash Shaklee
Ianya dua dalam satu. Sekarang tak perlu beli sabun pencuciyang berbeza untuk anda dan bayi. Cuma guna Hand Dish Wah sahaja. Jimat.. cuma guna setitik, buih yang meriah dan bau yang sangat menyegarkan.

Baca: Tawaran Vitalea Percuma

Hubungi nuha untuk konsultasi penyusuan susu ibu & kesihatan, produk Shaklee, atau jika ingin menambah pendapatan dengan Shaklee.

Baca: Promosi Shaklee Mei 2015

Nuha
017-4991289 (sms/ whatsapp)
SID1017481
FB: nuha hayati
IG: hayati_nuha 
#shakleetrustedagent

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Adbox